Invia.cz vyplatila affiliate partnerům na provizích o 16 % více než loni

Cestovní agentura Invia.cz v rámci affiliate programu letos vyplatila partnerům o 16 % vyšší objem provizí než v loňském roce. Ukázaly to statistiky největšího online prodejce zájezdů na českém trhu za období leden až červenec 2012. Nejvyšší měsíční provize pro jednoho partnera letos činila 102 380 Kč. Invia.cz za celou dobu fungování programu od roku 2006 vyplatila odměny v hodnotě 16,7 milionu Kč.  (TZ)

Affiliate program Invia.cz je v oblasti tuzemského cestovního ruchu nejrozšířenějším marketingovým nástrojem tohoto druhu. V síti cestovní agentury je v současné době registrováno 1700 aktivních partnerů. Do programu se mohou zapojit provozovatelé webů, kteří na svých stránkách umístí reklamu. Provizi pak získají partneři, kteří přivedou na stránky Invia.cz nové návštěvníky a ti si následně zakoupí zájezd, letenku či dárkový certifikát.

„Letos registrujeme zvýšení objemu provizí v rámci našeho affiliate programu, což nás samozřejmě těší. Znamená to, že je o naše služby zájem. Největší nárůst jsme zaznamenali v červenci, kdy jsme partnerům na provizích vyplatili o 22 % více než loni,“ sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel společnosti Invia.cz, která je jedničkou českého trhu v oblasti prodeje zájezdů přes internet. „Jako největší cestovní agentura na trhu disponujeme širokou nabídkou zájezdů, máme kvalitní call centrum s profesionálními prodejci. Z toho všeho mají prospěch i naši partneři,“ doplnil Tůma s tím, že affiliate program cestovní agentury Invia.cz funguje kromě České republiky také na slovenském a maďarském internetu.

Provozovatelé webových stránek si sami vybírají formu reklamních nabídek, které se na jejich stránkách objeví. Nejpoužívanější reklamní formáty jsou takzvané XML feedy s denně aktualizovanou nabídkou last minute zájezdů, dále textové odkazy, vyhledávací formuláře a dynamické bannery. V rámci affiliate programu mohou partneři nabízet nejen zájezdy, ale také letenky, ubytování a další služby z portfolia agentury Invia.cz.

„Samozřejmě klademe důraz na to, aby se propagace produktů Invia.cz objevovala jen na seriózních webech. Affiliate program má v tomto směru jasná pravidla. Například je obecně zakázáno používat všechna automaticky otevírána okna a podobné prvky,” uvedl Michal Tůma z cestovní agentury Invia.cz. „Kliknutí na reklamy Invia.cz musí být výsledkem opravdového zájmu návštěvníka webu. Náš partner nesmí návštěvníka ke kliknutí na reklamy na svých stránkách vyzývat nepřirozenou cestou,” zdůraznil Tůma.

Co je to affiliate marketing?

Marketingový nástroj založený na propagaci produktu prostřednictvím stránek affiliate partnerů, kteří za to dostávají podíl z prodeje. Výhodou na straně prodejce je šance oslovit nové zákazníky a zároveň kontrola nad reklamními náklady. Partnerům zase affiliate marketing poskytuje možnost transparentním způsobem vydělat peníze na provozu webových stránek.

Affiliate program Invia.cz

  • nejrozšířenější affiliate program cestovního ruchu v České republice
  • provize až 3 % z ceny zájezdu
  • platba za klik 0.80 a 1,20 Kč
  • individuální podmínky pro úspěšné partnery
  • provize až 20 000 Kč za přivedeného affiliate partnera
  • provize 200 Kč za prodanou letenku
  • provize 2 % z ceny prodaného dárkového certifikátu
  • platnost cookies 30 dní

Více informací o affiliate programu cestovní agentury Invia.cz naleznete zde.

O společnosti Invia.cz, a.s.

Společnost Invia.cz je největší internetová cestovní agentura v České republice a autorizovaný prodejce zájezdů více než 300 renomovaných a pojištěných cestovních kanceláří působících na českém a slovenském trhu. Zákazníkům nabízí neustále aktualizovanou nabídku katalogových i last minute zájezdů v přehledné, jednotné formě, čímž šetří jejich čas při plánování dovolené. Díky svým kvalitním službám má cestovní agentura Invia.cz již 850 000 spokojených klientů. Od června 2012 navíc Invia.cz poskytuje unikátní pojištění Faktor 100, které chrání klienty při krachu cestovní kanceláře. Nabízí tak možnost nejbezpečnějšího nákupu dovolené na českém trhu.

Společnost Invia.cz mohou klienti nalézt nejen na internetu, ale i ve více než 60 kamenných klientských centrech ve městech po celém území České republiky. Invia.cz již má své zastoupení na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Rumunsku.

Kvalitní servis zákazníkům společnost Invia.cz zaručuje prostřednictvím špičkových technologií, znalosti cestovního ruchu a moderního call centra v Brně s vysoce kvalifikovanými prodejci.