Dobrý zaměstnavatel nabídne odpovídající ohodnocení i možnost kariérního růstu

Praha, 17. 8. 2021 – Společnost ASKO – NÁBYTEK, zavedený prodejce nábytku, v roce svého 30. výročí na českém trhu investuje nejen do technologií, ale především do vlastních zaměstnanců. „Zaměstnanci jsou největším firemním pokladem. Vnímáme, že právě díky nim můžeme naše služby a zákaznický servis posouvat neustále kupředu a našim zákazníkům tak poskytovat stále lepší a dokonalejší servis,“ vysvětluje Michal Moureček, jednatel společnosti pro Českou a Slovenskou republiku, s tím, že i z toho důvodu kladou potřeby a spokojenost zaměstnanců na první místo interní strategie společnosti. 

Rozvoj – jak profesní, tak osobní – je jedním z hlavních dlouhodobých projektů ASKO – NÁBYTEK. „Stavíme jej jak na neustálém rozšiřování zaměstnaneckých benefitů, tak na prémiovém systému odměňování. Vedle silného zaškolovacího procesu funguje v naší společnosti také projekt Zlaté ryby, který se zaměřuje na šikovné zaměstnance s chutí i potenciálem postoupit na vyšší pozice ve firmě,“ vysvětluje HR manažerka společnosti ASKO – NÁBYTEK, Marcela Hlavová, s tím, že právě tento projekt je stěžejní pro motivaci a posun zaměstnanců v kariérním růstu. 

Projekt Zlaté ryby funguje již třetím rokem, nejprve se týkal zástupců vedoucích a vedoucích poboček. Od letošního roku se jej účastní i kolegové z centrály a do budoucna plánuje společnost rozšířit i na personál poboček. „Na každé úrovni tak budeme mít zaměstnance, o kterých víme, že mají snahu a potenciál dále růst v rámci naší firmy,“ upozorňuje Hlavová a vysvětluje, jak celý systém funguje: „Zaměstnanci, kteří jsou nominovaní svými nadřízenými, absolvují školení zaměřená na osobnostní vlastnosti i profesní schopnosti, aby byli teoreticky i prakticky schopni během jednoho roku až tří let postoupit na vyšší pozici.“ ASKO – NÁBYTEK tak do růstu zaměstnanců s potenciálem investuje vysoké finanční prostředky, které jsou však investicí ve prospěch celé společnosti. 

„Vážíme si všech našich zaměstnanců a oceňujeme i ty, kteří s námi spojili svůj profesní život dokonce na dlouhé roky,“ dodává Hlavová s tím, že právě řada zaměstnanců, kteří v ASKO – NÁBYTEK působí přes deset let, dokazuje hodnotu společnosti jako dobrého zaměstnavatele. 

To, jak je společnost loajální vůči zaměstnancům, ukazuje však i fakt, že během pandemie COVID-19 a dlouhodobých lockdownů nepropustila firma žádného ze svých zaměstnanců. „Ceníme si loajálnosti kolegů a chceme, aby věděli, že i my jsme oddaní směrem k nim. Uvědomujeme si, že zaměstnáváme stovky lidí, a tedy i nějakým způsobem ovlivňujeme stovky životů. A chtěli jsme, aby všichni věděli, že celou situaci zvládneme a že se i oni na nás mohou spolehnout,“ vysvětluje tento nákladný krok HR manažerka s vírou, že i tato investice se jim z dlouhodobého hlediska vyplatila. 

O společnosti

Společnost ASKO – NÁBYTEK, součást rodinné podnikové skupiny PORTA se sídlem v Německu, patří mezi největší tuzemské prodejce nábytku s tradicí již od roku 1991, kdy společnost otevřela první prodejnu v Praze. S heslem „Nábytek pro všechny“ nabízí ve 14 prodejnách po celé České republice kompletní sortiment vybavení domácnosti, bytových doplňků a kuchyní na míru. S cílem umožnit nákup nabízeného sortimentu i on-line, z pohodlí domova, provozuje ASKO – NÁBYTEK od roku 2009 e-shop.

Společnost klade zásadní důraz na spokojenost zákazníků, a proto nabízené služby neustále zkvalitňuje a rozšiřuje. Reflektování nejnovějších trendů se promítá do kontinuální renovace obchodní sítě. Zákazníkovi jsou v prodejnách ASKO – NÁBYTEK k dispozici vyškolení prodejci, kteří nabízejí odborné poradenství s ohledem na možnosti a přání každého klienta. Potřeby náročnějšího zákazníka uspokojí realizace zakázek na míru. Specializovaná kuchyňská studia v každé prodejně poskytují kompletní servis – od 3D návrhu, výroby, až po dopravu a montáž kuchyně.

Další informace o společnosti naleznete na www.asko-nabytek.cz.