Agentura VMLY&R má nové posily na vedoucích pozicích v kreativě, strategii i accountu

Agenturní tým VMLY&R se rozrostl o nové posily na klíčových pozicích ve strategii, kreativě a ve vedení týmů. Na pozici Account Director nastoupil Tomáš Coufal, který přešel z RunCzechu a od 1. srpna v novém působišti vede tým specializovaný na sportovní marketing. Strategický tým od 1. července řídí Tomáš Sýkora, který dosud v agentuře VMLY&R pracoval na pozici Strategy planner. Kreativní tým posílila Tereza Janečková a v roli Creative Lead vede tým designérů v rámci specializovaného klientského týmu. 

Tomáš Coufal povede tým zaměřený na sportovní marketing a kromě řízení rozběhnutých projektů se bude věnovat hlavně rozvoji konceptu běžeckých závodů RunTour, který patří mezi vlastní projekty agentury VMLY&R. „Prioritou na nové pozici pro mě bude jednoznačně závěrečná podzimní série běžeckých závodů RunTour a úspěšné otevření registrací do roku 2022. Rád bych se také prioritně zaměřil na celkové osvěžení a posunutí celého konceptu RunTour zase o kus dále,“ říká Tomáš Coufal, který několik let až dosud působil v organizaci pořádající běžecké závody RunCzech.

Tomáš spolupracoval na mezinárodně oceněných sportovních eventech. Podílel se například na rozšíření značky RunCzech za hranice České republiky, spolupracoval na kampaních All runners are beautiful nebo vytvářel společně s Evropskou Atletikou novou strategii pro evropské atlety v silničním běhání včetně vytvoření konceptu silničního běhu The Battle of the Teams, který má za cíl zatraktivnit individuální sport pomocí týmového pojetí maratonu. Ve spolupráci s Evropskou Atletikou byl také u zrodu vůbec první European Running Business Conference.

Tomáš Sýkora pokračuje od 1. července na novém postu Head of Strategy v dosavadní práci na brandové strategii pro Českou spořitelnu a zaměří se nově i na ostatní klienty. K tomu si přibírá zodpovědnost za prohloubení digitální expertizy. „Jako hlavní stratég se budu věnovat strategickému rozvoji klientů napříč portfoliem agentury. Zaměřím se na to, abychom klientům doručovali účinné omnichannel kampaně s důrazem na zapojení digitální komunikace na nejvyšší úrovni. Proto kromě vedení týmu stratégů také pracuji na posílení specializovaného týmu na digitální komunikaci, který se bude věnovat adaptaci nových nástrojů a trendů v oblasti digitálního marketingu,“ říká Tomáš Sýkora. Tomáš se podílel mj. na úspěšné kampani pro Českou spořitelnu Nechám si, která získala v roce 2020 zlatou cenu Effie, a na letošní kampani k odstartování nové komunikační platformy České spořitelny #silnější. Je podepsaný také pod kampaní Pěnožrouti pro Kofolu, oceněnou v roce 2018 zlatou Effie.

Do kreativního týmu na pozici Creative Lead v dubnu nastoupila Tereza Janečková. Vede specializovaný tým designérů pracující pro klienta z oblasti tabákového průmyslu. V minulosti se jako idea maker a designér zapojila do projektu ekologa Petra Kukly a podílela se mj. na návrhu a vývoji alternativního popelníku, který má řešit problém s nedopalky cigaret ve městech. „V rámci kreativního procesu je pro mě důležité pracovat s každým individuálně a udržet v týmu v rámci možností tvůrčí svobodu. Kreativa by ale neměla být samoúčelná a měla by fungovat i s ohledem na obchodní zájmy. Baví mě na poli reklamy a komunikace hledat právě tu rovnováhu mezi byznysem, designem a kreativním řemeslem,“ říká Tereza Janečková.

Tereza má z minulosti zkušenosti z agentur Havas a Proximity, v posledních letech pracovala jako seniorní Art Director pro značky Mana a BMW. Kromě designu se zajímá o ekologii, kvalitu potravin a etické aspekty chovu domácích zvířat. Založila vlastní značku CocoKarl, která inovuje tradice našich předků a produkuje zdravá a domácí vajíčka od slepic z volného výběhu. Tereza Janečková je také autorkou designově unikátního návrhu mobilního kurníku, který se dá snadno složit i rozložit a umožňuje eticky chovat slepice v prostředí měst.