Miloš Kočí nastupuje do agentury VMLY&R jako nový kreativní ředitel

Kreativní týmy v agentuře VMLY&R od 17. května nově povede Miloš Kočí. Na pozici Chief Creative Officer přichází z agentury Kaspen/Jung von Matt, kde tři roky zastával funkci zástupce kreativního ředitele. 

V roli kreativního ředitele bude mít Miloš Kočí (42) hned dva hlavní cíle – jednak navázat na dlouhodobě vysokou úroveň kreativní reputace agentury VMLY&R, druhak se zaměří na interní fungování kreativních týmů. „Jedním z hlavních úkolů Miloše bude vytvořit z několika samostatných kreativních jednotek jeden fungující tým. Tento úkol zahrnuje propojení tří stávajících výkonných kreativních ředitelů a nastavení procesů tak, aby kreativní oddělení, a potažmo celá agentura fungovaly co nejlépe,“ říká Iva Welker, Client Service Director VMLY&R

Nová kreativní posila bude fungovat napříč klientskými týmy. „Rád se zapojím do práce na všech klientech, kteří budou mou pomoc potřebovat. Aktuálně leží na stole jedna pracovní výzva, které se už budu ve své nové roli aktivně účastnit, a to je výběrové řízení na kreativní agenturu pro T-Mobile,“ říká Miloš Kočí a doplňuje: „Kromě oficiálních pracovních cílů jsem si dal také jeden osobnější. Ve velkých agenturách se stává, že tam lidé chodí jako do továrny. Odpracují si své a jdou domů. Já bych si přál, aby to lidi ve VMLY&R bavilo a do práce se těšili. Práce v reklamní agentuře by měla být zábava. Když vás totiž něco baví, je to hned vidět, a především je to poznat na výsledcích.“

V reklamním byznyse se Miloš Kočí pohybuje bezmála dvacet let. V oboru začínal jako copywriter v agenturách Havas a Saatchi & Saatchi. Od roku 2016 do roku 2018 řídil kreativu v Havasu, odkud se s dvouletými zkušenostmi přesunul právě do agentury Kaspen/Jung von Matt na post zástupce kreativního ředitele. Během tohoto období vznikly úspěšné kampaně, které nesou jeho kreativní podpis – za všechny je to například kampaň „Ne z nás dělá to, čím jsme“ pro Budějovický Budvar nebo reklamní kampaň na mostech přes silnice pro Kooperativu. Kočí se také podílel na kampaních pro klienty Kofola, IKEA nebo Rajec. Jeho kreativní práce byla oceněna celkem 7 Louskáčky, cenou za reklamní efektivitu Effie a řadou mezinárodních cen, jako je PIAF, Golden Drum, Golden Hammer či MIAF. 

Pokud zrovna Miloš nevymýšlí kreativní řešení klientských briefů, veškerý volný čas si rozeberou jeho tři děti. Ve vzácné chvíli volna odpočívá u hry na kytaru, čtení sci-fi nebo při skládání deathmetalové hudby. Nepohrdne ale ani klidnějším programem – třeba procházkami s podcasty v uších o historii, sportu nebo právě o extrémním metalu.