Iva Welker povýšila v agentuře VMLY&R na pozici Managing Director

Iva Welker, která dosud v kreativní komunikační agentuře VMLY&R působila jako Client Service Director, bude od 1. září jmenována na pozici Managing Director. Její dosavadní agenda se tak s nástupem na nový post rozšíří o další klíčové kompetence. Ondřej Obluk zůstává nadále CEO VMLY&R a současně řídí českou pobočku Ogilvy. 

„Fúze aktivační agentury Geometry a kreativní agentury VMLY&R letos v lednu odstartovala transformační období plné změn. Ze dvou původně samostatných agentur se za tu dobu podařilo vybudovat jeden fungující tým, který se synergicky doplňuje, sdílí svoje know-how a umí efektivně spolupracovat na přípravě nabídek do výběrových řízení,“ říká Ondřej Obluk

Vedení agentury se od ledna podařilo doplnit o klíčové posily – na pozici kreativního ředitele nastoupil Miloš Kočí, místo hlavního stratéga obsadil Tomáš Sýkora a do čela jednoho z klientských týmů se postavil František Mareš. „Iva má na úspěšném zvládnutí této výzvy významný podíl, a proto je vytvoření a obsazení pozice Managing Director v agenturní struktuře jen dalším logickým vývojem,“ dodává Obluk

V nové roli bude Iva Welker zodpovědná za rozvoj nového byznysu, vedení tendrů, nastavování spolupráce napříč agenturními týmy, zlepšování interních procesů a vyhledávání příležitostí pro cross-selling v rámci VMLY&R. Pro Account Directory bude hlavním konzultantem a směrem ke klientům bude vystupovat jako seniorní partner při strategických vyjednáváních, spouštění nových klíčových projektů nebo v krizových situacích. Společně s CEO Ondřejem Oblukem se bude podílet na dlouhodobém směřování agentury na českém trhu, vytváření obchodní strategie a také na její následné implementaci ve spolupráci s jednotlivými vedoucími klientských týmů. 

Iva Welker je zkušený profesionál s dvacetiletou praxí v oblasti komunikace a budování značek se specializací na zákaznickou zkušenost a odvětví commerce. Pracovala pro velké nadnárodní korporace operující na mnoha evropských trzích i pro tradiční lokální značky; za všechny je to například British American Tobacco, Mondelēz, Danone, Kofola, Emco, RunTour nebo Klasa. Úspěšné kampaně podtrhují získaná prestižní ocenění z domova i ze světa – nechybí mezi nimi Cannes Lions, Effie, Clio Awards nebo Golden Drum. Iva se aktivně věnuje mentoringu.