Heureka.cz pořádá první ročník akce ShopRoku Meeting 2012

Ve čtvrtek 13. září 2012 se koná první ročník konference ShopRoku Meeting 2012. Protože se nejedná o klasickou konferenci, ale o sérii interaktivních seminářů, uskuteční se akce v netradičních prostorách Staré čistírny odpadních vod v Praze 6 – Bubenči. Bude zde probíhat série rotujících workshopů na témata z e-commerce, platebních metod, uživatelského testování a dalších. Akci pořádá internetový srovnávač Heureka.cz u příležitosti vyhlášení prestižní ankety mezi e-shopy ShopRoku 2012. (TZ)
Meeting složený z množství oborových seminářů je určen provozovatelům, majitelům a manažerům e-hopů, marketingovým specialistům a obchodníkům, tedy všem, kteří se v oblasti e-commerce aktivně pohybují nebo se o ni zajímají.

Úvodních prezentací se zhostí Aleš Michl, přední ekonom a hlavní Investment Strategy Manager Raiffeisenbank, který představí ekonomiku z nadhledu. Jakub Havrlant, CEO skupiny Allegro Group, odpoví na otázku, v čem jsou výzvy současné e-commerce. Mezi dalšími přednášejícími se objeví také Jiří Hlavenka, zakladatel nákupní galerie Vltava.cz, který přinese ohlédnutí za vývojem e-commerce na českém trhu či David Špinar, odborník na internetový marketing, který přiblíží maximalizaci obchodní účinnosti e-shopu.

Zajímavá témata představí i další lektoři, např. Tomáš Hodboď (Heureka.cz), který pod drobnohledem rozebere české e-shopy, Jan Svoboda (NetDirect), jenž ve své přednášce poradí, jak správně integrovat informační systém do e-shopu, nebo Michal Janík, který představí efektivní nástroje reklamy pro e-shopy.

Celý meeting bude rozdělen do 4 přednáškových workshop bloků, ve kterých vystoupí jednotliví lektoři. Po každém bloku bude následovat krátká pauza pro občerstvení a doobsazení jednotlivých přednášek. Veškeré další informace včetně celého programu a seznamu všech účinkujících naleznete na http://www.shoproku.cz/shoproku-meeting/.

Mediálními partnery jsou Forbes, Deník.cz, Aktuálně.cz, Mediář.cz, Marketing&Media, TyInternety.cz.  Odbornými partnery jsou Allegro Group CZ, NetDirect, 999.cz, Aukro, Acomware, Dark Side, PayU, AdMarket, Česká Spořitelna, Mobito a Home Credit.

ShopRoku:
Soutěž každoročně pořádá společnost Miton Media a.s., provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který radí při výběru produktů a ověřených obchodů ze všech oblastí nakupování. V loňských ročnících se na předních příčkách umístily mimo jiné Alza.cz, Mall.cz, eProton.cz, Sportisimo, Parfemy-Elnino.cz, Pneumatiky.cz nebo Kosmas.cz. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma.

Mediálními partnery jsou Forbes, Deník.cz, Aktuálně.cz, Mediář.cz, Marketing&Media, TyInternety.cz.  Odbornými partnery jsou Allegro Group CZ, NetDirect, 999.cz, Aukro, Acomware, Dark Side, PayU, AdMarket, Česká Spořitelna, Mobito a Home Credit.

O webu Heureka.cz:

Nezávislý nákupní rádce Heureka.cz patří do rodiny webů společností MITON a Allegro Group. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 1 870 530# RU měsíčně. Na jednom místě porovnává výrobky z více než 25 000 internetových obchodů. Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze produktů a e-shopů, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz pořádá ankety Shop roku (www.shoproku.cz), ve které na základě zkušeností nakupujících oceňuje nejspolehlivější e-shopy, a Produkt roku (www.produktroku.cz), ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů.