Portál iDNES.cz mediální skupiny MAFRA spouští unikátní speciál „Na kolejích“ (nejen) pro vlakové fanoušky

Zpravodajský portál iDNES.cz spouští dnes, tedy 1. 11. v 11 hodin, nový speciál s názvem „Na kolejích“. Unikátní projekt určený především fanouškům železnice je koncipovaný jako virtuální vlakové nádraží. Čtenáře přehledně a na jednom místě provede z nádražní budovy přes čekárnu až do vlaku. iDNES.cz nabízí takový speciál jako jediný zpravodajský portál v České republice. Kromě Slow přenosů z vybraných nádraží čekají na čtenáře nové videopořady, například „Nostalgická železnice“, sekce plné zábavy i tématické rubriky, kam mohou přispívat svými „úlovky“ anebo třeba prověřit své znalosti ve vědomostních kvízech a soutěžích o zajímavé ceny. Nechybí ani pohled do historie, tipy na výlety vlakem po celé ČR podle jednotlivých regionů či kalendář zajímavých akcí.

„Mezi našimi čtenáři je velká skupina takzvaných šotoušů, kteří vždy nadšeně reagují na příspěvky nebo pořady se železniční, chcete-li vlakovou tématikou. iDNES.cz má v tomto ohledu velmi silný obsah včetně atraktivního video contentu, který můžeme těmto fanouškům a zdaleka nejen jim nabídnout. Proto jsme se rozhodli vytvořit tento originální speciál, kde najdou vše na jednom místě,“ říká šéfredaktorka portálu iDNES.cz Naděžda Petrová.

Ve virtuální nádražní budově mohou čtenáři sledovat Slow přenosy z vybraných pražských nádraží, unikátní záběry modelové železnice a najdou zde i aktuální zprávy z dráhy.

Čas v online čekárně zpříjemní rubrika „Očima šotouše“, kam mají čtenáři možnost přispívat svými foto a video „úlovky“ z terénu a kde budou probíhat tématické výzvy. Také tu mohou prověřit své znalosti ve vědomostních kvízech a soutěžích o zajímavé železniční ceny.  

Aby virtuální jízda do cílové destinace ubíhala hladce, je tu pro čtenáře sekce „Vlak“ s video pořady „Na co zírá mašinfíra“, „Bezpečná železnice“ a „Zaniklé tratě“ a dalšími zábavnými formáty, které potěší každého vlakového fanouška. 

Pohled do historie nabídne časová osa s vlakovými milníky od roku 1832 a nový video pořad „Nostalgická železnice“, který mimo jiné zprostředkuje jedinečné záběry železnice z doby před rokem 2000.

Nový speciál iDNES.cz „Na kolejích“ můžete sledovat zde: http://www.idnes.cz/vlaky

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,276 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,022 milionu čtenářů, což představuje 56,59 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.