Et netera opět vítězí v soutěži Internet Effectiveness Awards. Hlavní cenu Grand Prix si odnáší za projekt TNT pro ŠKODA AUTO.

Praha, 21. září 2012 – V soutěži Internet Effectiveness Awards, která oceňuje nejefektivnější projekty na českém internetu, si společnost ET NETERA a.s., přední český dodavatel e-business řešení, odnesla hlavní cenu GRAND PRIX a první místo v kategorii „Auto-moto“ za projekt Target Network Tool pro Škoda Auto, třetí místo v kategorii „Telekomunikace a IT“ za portál/extranet Think Big pro Nadaci O2 a ocenění „top rated“ za kampaň Datart Vánoce 2011, kterou připravila digitální divize Etnetera Activate. (TZ)

Internet Effectiveness Awards je soutěž organizovaná Asociací dodavatelů internetových řešení – Asociace.biz, kde odborná porota hodnotí konkrétní projekty na základě efektivity. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům. Letošní rok bylo nominováno celkem 73 prací, na shortlistu se jich umístilo 44. Slavnostní vyhlášení výsledků s koncertním doprovodem Ondřeje Havelky a jeho Melody Makers proběhlo ve čtvrtek 20.9.2012 v rámci galavečera ve stylu třicátých let „gangsteři a mafiáni“ v paláci Lucerna.

ET NETERA a.s. ziskem několika cen, včetně GRAND PRIX opět potvrdila, že soustředění se na projekty z pohledu ekonomických přínosů oceňují nejenom její klienti, ale i širší odborná veřejnost. Et netera tak dlouhodobě platí za hlavního sběratele ocenění IEA, soutěže, která se zaměřuje na to, co zákazníky zajímá nejvíce  – efektivitu. “Základem úspěchu byla dobrá myšlenka našeho klienta. Poté jsme společnými silami vytvořili jedinečný projekt. Jenom něco dobře naprogramovat je řemeslo, které musíte ovládat, to podstatné je ale v know-how a především celkovém přístupu, kdy vám jde s klientem o společnou věc. Pak jste opravdu partneři a nikoli jen dodavatelé, což se musí projevit na výsledku. Potvrzením je i toto ocenění,“ uvedl Martin Palička, výkonný ředitel společnosti Et netera.

Et netera získala první místo v kategorii „Auto-moto“ a zároveň hlavní cenu GRAND PRIX za projekt Target Network Tool (TNT) pro ŠKODA AUTO a.s. TNT je nástroj, který umožňuje snadnou výměnu informací mezi importéry (organizace zastupující ŠKODA AUTO na jednotlivých trzích) a mnoha odděleními ve ŠKODA AUTO. Úspěšnost projektu charakterizují následující parametry:

  • Razantní zefektivnění procesu schvalování nových obchodníků.
  • Strukturovaná forma výměny informací a projektové dokumentace a zvyšování její kvality.
  • Reportování Top KPIs pro ŠKODA management.
  • Snížení administrativní náročnosti.

„Pro nás je klíčové, vzhledem k růstové strategii značky ŠKODA, co nejefektivněji řídit a rozvíjet prodejní síť a poskytnout v této oblasti maximální podporu našim importérům. Projekt TNT je z tohoto pohledu důležitým krokem kupředu, neboť umožňuje mnohem těsnější spolupráci mezi výrobcem a trhy. Za dosažení cíle a realizaci bych rád poděkoval našem týmu ve ŠKODA AUTO, který se na přípravě podílel, a společnosti Et netera, která zajistila prvotřídní technologické řešení.“ uvedl Jan Steyrer, vedoucí strategie a řízení prodejní sítě společnosti ŠKODA AUTO a.s.

V kategorii „Neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí“ obsadila Et netera třetí místo s portálem Think Big pro Nadaci O2.  Posláním programu Think Big je poskytování finanční podpory společensky prospěšným projektům, které realizují mladí lidé od 13 do 26 let. V době, kdy tento systém neexistoval, bylo nutné celou administrativu řídit manuálně (pomocí Excelu, emailů, České pošty, telefonu a velmi obsáhlého archivu). Et netera postavila kompletní online systém na podporu komunikace a správu programu. Veřejná část portálu slouží pro komunikaci mezi podporovanými týmy a širokou veřejností. Extranet je pak určen pro komunikaci mezi nadací a týmy. Do tohoto procesu vstupují zároveň i další strany/organizace. „Komplexní online obslužnost našeho sociálního programu Think Big pro stovky týmů mladých lidí i pro manažerský tým vyzdvihuje tento program o technologickou  úroveň výše nad jiné obdobné programy. Byli jsme si vědomi, že vybudovat jej nebude snadný úkol, ale Etnetera to zvládla se ctí. Důkazem toho je funkční webový portál, který již zvládl 3 vlny programu, téměř tisíc mladých lidí dnes spravuje webové profily svých projektů a reportuje jejich průběh. Web vždy zvládl i velký nápor online přihlášek mladých lidí, někdy až 400 v jeden jediný den,“ oceňuje Ivana Šatrová, ředitelka Nadace O2.

Digitální divize společnosti Et netera, Et netera Activate získala ocenění „Top Rated“ v kategorii „Spotřební zboží, obchod, prodej“ díky kampani Datart Vánoce 2011. Kampaň díky zapojení několika různých kanálů (microsite, facebook, mobilní aplikace, prodejny atd.) přinesla velmi zajímavé výsledky:

  • Více než 60 tisíc soutěžících.
  • Facebooková aplikace podporující soutěž zaznamenala více než 100 tisíc uživatelů.
  • Díky soutěži vzrostl počet fanoušků facebook stránky facebook.com/datart.cz o více než 24 tisíc.
  • Hráči si přidali neuvěřitelných více než 9 milionů ozdob.
  • V rámci sbírání ozdob zaslali hráči více než 300 tisíc Kč na konta několika nadací.

Více informací o soutěži naleznete na www.iea.cz.

ET NETERA a.s. (www.etnetera.cz) je ryze česká společnost, která pro své zákazníky vytváří weby. Weby velké rozsahem, nápadem, vlivem. Naši spokojení klienti díky nim komunikují se zákazníky, partnery a zaměstnanci, prodávají, nakupují, zkrátka dělají svůj byznys. Za svou práci ET NETERA získala mnohá zahraniční i tuzemská ocenění (Firma roku Hl. m. Prahy 2009, Odpovědná firma roku Hl. m. Prahy 2010, Nejlepší zaměstnavatel (2,3 a 3 místo za poslední 3 roky), IEA, IBA, EBA, Fast50 atd.). Mezi klienty společnosti patří např. Allianz, Annonce, Ahold, ČSOB leasing, Datart, Fortuna, Import Volksvagen Group, Telefónica O2, Resinex, Siemens, Škoda Auto, ŠkoFIN, a další.