Vodafone otevírá první zákaznické centrum v globálním designu

Praha, 12. listopadu 2012 – Vodafone otevírá v pražském obchodním centru Letňany novou prodejnu, která vychází z globálního designu a je první svého druhu u nás. Česká republika je jednou z prvních zemí na světě, ve které skupina Vodafone tento nový vzhled prodejen zavádí. V prodejně budou vystaveny výhradně funkční modely telefonů a tabletů a pro zákazníky je připravena i Tech zóna, kde jim datoví specialisté pomohou s nastavením telefonu a vhodnými aplikacemi. (TZ)

Moderní prostory prodejny jsou hlavně z přírodních materiálů a zákazníky bude při příchodu vítat hosteska. Během čekání si zákazníci mohou vyzkoušet nejnovější chytré telefony, nebo si zahrát hru na tabletu.

„Vystavením výhradně živých zařízení v prodejně chceme zákazníkům ukázat všechny způsoby, jak lze využít datové služby v telefonu nebo tabletu, a to v největším možném pohodlí,“ říká Jitka Schmiedová, viceprezidentka oddělení lidí a majetku.

Zákaznické centrum v Letňanech:

Vodafone Česká republika jako jedna z prvních zemí zavádí tento nový globální design ve svých prodejnách

Koncept založen na přírodních materiálech a tlumených barvách

Vystavená zařízení jsou funkční a funguje na nich datové připojení

Tech zóna určená pro veškerou technickou podporu

Pohodlné sezení pro zákazníky i prodejce pro příjemnější jednání z očí do očí

Nábytek je součástí kolejnicového systému, takže je možné ho přeskládat