Praha, Česká republika, 7. listopadu 2012: Společnost Huawei, přední světový poskytovatel řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT), oznámila spuštění své vánoční propagační kampaně „Ascend to New Heights/ Vystoupejte do nových výšin“ v celkové hodnotě 30 milionů USD. Jedná se o největší a nejrozsáhlejší kampaň značky Huawei, zaměřenou na aktivaci spotřebitelů. (TZ)
Globální propagační kampaň „Ascend to New Heights/ Vystoupejte do nových výšin“ byla v České republice spuštěna u příležitosti vánočních svátků a poběží od 7. do 31. prosince 2012. Celkově zasáhne spotřebitele na 45 trzích v 15 regionech. Kampaň, která obsahuje online i offline aktivity, představuje významný mezník ve stále intenzivnější snaze společnosti Huawei o přímé oslovení zákazníků. Díky řadě atraktivních cen a lákavých aktivit na webu i v retailu by si kampaň „Ascend to New Heights/ Vystoupejte do nových výšin“ měla získat přízeň světového publika a globálně rozšířit povědomí o značce Huawei Device.
První fázi globální kampaně „Ascend to New Heights“ zahájila společnost Huawei již 2. listopadu. Obyvatelé Šen-čenu, Mexico City a Kuala Lumpuru mohou od tohoto data sledovat horkovzdušný balón Huawei, který je vypouštěn v různou dobu během propagační kampaně. Spotřebitelé ze 45 zúčastněných trhů (od 7. prosince 2012 včetně ČR) mohou navštívit stránku www.ascendtonewheights.com, zjistit tam další informace o programu kampaně a zúčastnit se interaktivního závodu horkovzdušných balónů. V této soutěži mohou vyhrát množství atraktivních cen, mimo jiné i večeře v nejlepších restauracích světa. Hlavní cenou je pak all-inclusive zájezd do Dubaje, kde na výherce čeká pobyt v jednom z nejluxusnějších a zároveň i nejdražších hotelů na světě pětihvězdičkovém Burdž al-Arab Hotel a privátní vyhlídkový let nad městem ve vrtulníku. Spotřebitelé v České republice se navíc mohou těšit i na další výhry v podobě 20x účast pro dvě osoby na novoroční Huawei večeři v restauraci Aureole – Fusion Restaurant & Lounge (www.aureole.cz) umístěné ve 27. patře nejvyšší budovy v ČR (109 m), nebo 250 vstupenek do sítě multikin společnosti CineStar.
Generální ředitel společnosti Huawei Device, pan Wan Biao, ke kampani uvedl: „Propagační kampaň „Ascend to New Heights“ je důkazem naší intenzivní snahy o rozšíření celosvětového povědomí o naší značce. Ať už ve Spojených státech, Evropě, Asii nebo Africe společnost Huawei Device přináší spotřebitelům díky silnému portfoliu smartphonů inteligentnější alternativy. Pokračujeme v přechodu od prodeje přes operátory k přímému prodeji zákazníkům a investujeme do vybudování silné značky, která je synonymem zpřístupnění vynikající technologie zákazníkům, bez ohledu na to, kdo jsou nebo co od svého telefonu požadují.“
Webová stránka „Ascend to New Heights“ byla spouštěna ve Spojených státech, Africe, západní Evropě a Rusku postupně od 2. listopadu. Na ostatních ze 45 trhů, včetně České republiky, byla spuštěna 7. prosince. Spotřebitelé si také mohou stáhnout do svých smartphonů aplikaci „Ascend to New Heights“ (pro OS Android, iOS, RIM, a Windows Phone) a informace o vánoční soutěži získat z ní.
O společnosti HUAWEI
Společnost Huawei Device se domnívá, že každý může být informačním centrem a že svět by byl lepší, kdyby padly překážky bránící přístupu k informacím a jejich šíření. Rozsáhlé portfolio mobilních telefonů, mobilních širokopásmových zařízení a domácích zařízení svědčí o zaměření společnosti Huawei na zákazníky a na její snahu dodávat uživatelsky příjemné mobilní internetová řešení prostřednictvím neustálých inovací. Na základě více než dvou desetiletí úspěchů v odvětví informatiky a komunikace díky vlastním odborným znalostem, provozní základně a globálním partnerským zdrojům se společnost Huawei Device mění ze společnosti, která prodává miliony zařízení v rámci jediné transakce velkým podnikům, na značku „business-to-people“ (B2P), která přímo prodává i jednotlivé přístroje milionům lidí. Ke konci roku 2011 společnost Huawei Device dodávala výrobky více než 500 operátorům po celém světě. Více informací najdete na adrese: www.huaweidevice.com.
Pro další informace v českém jazyce prosím navštivte www.huaweidevice.cz nebo https://www.facebook.com/HuaweiDeviceCZSK.