Tým Paid Advertising, který má v digitální agentuře Taste na starost veškerý nákup placené reklamy a mediálního prostoru, se rozrostl o nové členy a změnil rozdělení rolí v týmu. Primárním cílem personálních změn bylo doplnit kapacity. Taste uvádí, že v souvislosti s vývojem portfolia klientů a jeho rozšiřováním o čím dál tím větší hráče na trhu roste stále více poptávka po RTB službách a přímém nákupu.
Začátkem září proto Taste v PA týmu přivítal seniorního RTB specialistu Martina Čupku. Martin má s programatickým nákupem více než 5 let zkušeností z mediální agentury Red Media a později Publicis Groupe. V Taste bude zastřešovat programatický nákup a rozvíjet přímý nákup mediálního prostoru.
Role v týmu se poté upravily v případě stávajících seniorních PA specialistů Honzy Janouška a Davida Janouška, jejichž agenda se rozšířila o rozvoj týmu a supervizi klientských účtů napříč oddělením. David Janoušek je nyní zodpovědný za rozvoj týmu, co se týče inovací a publikační činnosti. Má ale přesah i za hranice čistě online marketingu a několikaleté zkušenosti v oboru, Taste s ním proto plánuje také účast na konferencích, školeních nebo třeba v podcastech.
Honza Janoušek, kromě publikační činnosti, zastává roli supervizora a odpovídá tak za precizní nastavení kampaní a za kvalitu výstupů. Má také zodpovědnost za vzdělávání celého týmu ale i širší veřejnosti.
Řady samotných PA specialistů pak Taste posílil o 3 nové specialisty, Zdeňka Pešičku, Ruslana Adamchuka a Erika Dubena. Každý kolega má být v konkrétních oblastech oporou týmu. Zároveň Taste nebrzdí jejich rozvoj a každý má možnost si sám určit směr, kterým se chce v širokém světě online marketingu do budoucna rozvíjet. Nejen v rámci onboardingu je totiž Taste schopen interně doplnit potřebné znalosti a školení díky širokému záběru celé agentury.
“Co se týče inovací v týmu, hlavním cílem je testovat a vymýšlet nové přístupy a nástroje, abychom dokázali držet krok s neuvěřitelně rychlým vývojem online marketingu, dokázali jsme pracovat efektivně a klientům mohli nabízet nadstandardní služby. Dopad tohoto našeho přístupu by se pak měl odrazit v tom, že chceme být jako oddělení i celá agentura vnímáni jako trendsetter a leader na trhu díky našim znalostem a přístupu ke správě kampaní,” uvádí Jan Svoboda, PA Team Leader.
Taste vyvíjí také vlastní vzdělávací činnost, vydává oborové publikace a pořádá konference, na nichž se dělí o své know-how. Naposledy agentura vydala Auditní checklist, návod na zpracování a využívání metriky share of search a natáčí také podcast věnovaný PPC tématům. Aktuálně nejvíce rezonuje Tastí framework pro práci Performance Max, který by se měl v nejbližší době také dočkat podoby psaného manuálu.
O agentuře Taste
Digitální agentura Taste mění svět online marketingu pomocí kreativity, znalostí, dat a automatizace. Klientům pomáhají na jejich cestě do digitální budoucnosti. Pokrývají všechny důležité oblasti online marketingu. Od strategických konzultací, uživatelského výzkumu a budování značky přes cross-channel marketing, kreativní služby a rozvoj klientských webů až po pokročilou analytiku a data-driven automatizaci. Své znalosti sdílí prostřednictvím online magazínu Digichef. Pořádají také řadu odborných školení, oborových meetupů a konferencí, jako je například Data Restart, PPC Restart, Social Restart nebo SEO Restart. V čele agentury stojí Jan Makovička.