Brno, 28. února 2013 – Společnost myWAC Technologies spustila novou kompletně přepracovanou verzi svého informačního systému. Ten je nyní plně mobilní a multiplatformní, takže nabízí zákazníkům přístup ke všem funkcím včetně ERP, CRM nebo HRM i na tabletech a chytrých telefonech. Dotykovému ovládání se navíc přizpůsobila nejen vnitřní architektura systému, ale především zbrusu nové uživatelské prostředí. Nový myWAC je zároveň dostupný i v cloudu ve formě SaaS (Software as a Service). (TZ)
Klíčovou změnou oproti předchozím verzím systému myWAC je jeho plnohodnotná mobilita a multiplatformnost. Bez problémů tak běží na operačních systémech Windows, OS X a Linux, ale i mobilních iOS a Android. Ke standardním padesáti modulům pro oblast ERP, CRM, HRM a mnoha dalším navíc vývojáři přidali i několik widgetů, např. pro integrovaného e-mailového klienta, kalendář nebo předpověď počasí. Nechybí ani integrovaný e-shop s vylepšeným publikačním systémem.
„Naším cílem při vývoji nového myWACu bylo maximálně usnadnit práci především uživatelům, kteří podstatnou část pracovní doby tráví na cestách a od klasických desktopových systémů jsou odříznuti. Díky plnohodnotné mobilitě lze například přímo na schůzce u zákazníka aktualizovat nabídku podle skladových zásob, vystavit objednávku nebo poslat kolegům zápis z jednání,“ doplňuje praktické přínosy marketingová ředitelka společnosti myWAC Technologies Andrea Šromová.
Intuitivní uživatelské prostředí
Na všech úrovních i platformách se přitom uživatelé setkají se stejným uživatelským prostředím. To je postavené na bázi HTML5 v kombinaci s obalující aplikací pro každý z podporovaných operačních systémů. Na samotném hardwaru tak nejsou mj. uložena žádná data, což zvyšuje jejich ochranu při krádeži nebo ztrátě zařízení.
Nové rozhraní, pracující s grafickým prvkem dlaždic ve stylu Windows 8, zároveň umožňuje kromě funkce drag & drop i vícenásobné spuštění oken nebo automatické obnovení. Po restartu nebo opětovném spuštění hardwaru tak systém automaticky obnoví všechna data do stavu před ztrátou spojení, a to včetně částečně vyplněných formulářů. Všechny funkční prvky jsou navíc dostatečně velké, aby byly ovladatelné nejen kurzorem myši, ale i dotykem prstu. Specialitou nového rozhraní je pak jednoduchá tvorba automaticky aktualizovaných grafů. Uživatelé tak mohou v přehledné podobě sledovat například aktuální stav nesplacených faktur. Pro každé zařízení si lze přitom i v rámci jednoho uživatelského účtu pracovní plochu individuálně upravit. Pro tablet tak může zobrazovat jiné ikony a widgety než pro desktop nebo smartphone.
Cloudové řešení
Celý systém je navíc zákazníkům dostupný i v cloudu ve formě SaaS. Od standardní licence se cloudový myWAC Express liší především rozložením počáteční investice na delší období, ale i flexibilitou. Umožňuje totiž průběžné dokupování modulů i licencí podle aktuální potřeby firmy i počtu zaměstnanců. Celou službu je navíc možné uživatelům zprovoznit v řádu hodin. Její součástí je i záložní server, na kterém běží kopie systému, s každodenní zálohou dat.
O společnosti myWAC TECHNOLOGIES s.r.o.
Společnost myWAC TECHNOLOGIES s.r.o. byla založena v roce 1996 a od roku 2002 se zaměřuje na vývoj, implementaci a uživatelskou podporu informačního systému myWAC. Ten v současnosti využívá více než 80 českých firem. Cílem společnosti je uživatelům co možná nejvíce polidštit svět informačních technologií a systémů. V roce 2013 představila novou plně mobilní a multiplatformní verzi systému myWAC.