Partnerství prostřednictvím avatarů v metaverzu posiluje závazek podporovat autenticitu,
inkluzivitu a kreativitu při sebevyjádření
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/12/Loreal-partners-with-Ready-Player-Me-1024x586-1.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/12/loreal-teams-with-ready-player-me-for-web3-beauty-nfts-758x379-1.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/12/readyplayerme-3.webp)
Clichy, 15. listopadu 2022 – Společnost L’Oréal oznamuje nové partnerství kosmetických značek s přední platformou
pro herní avatary v metaverzu, Ready Player Me. Dvě přední značky naší skupiny, Maybelline New York a L’Oréal Professionnel, představují exkluzivní make-up a účesy pro tvorbu avatara na platformě Ready Player Me, které lze použít na více než 4 000 platformách a aplikacích po celém světě.
Obě značky spolupracují s renomovanými vizážisty, kadeřníky a 3D umělci a přinášejí vybrané vzhledy, na jejichž tvorbě se podílí 3D designér a vývojář Evan Rochette. Světová jednička mezi značkami dekorativní kosmetiky Maybelline New York nabízí v metaverzu pět variant líčení, aby měl každý možnost kreativně vyjádřit svůj vzhled ve virtuálním prostředí. Společnost L’Oréal Professionnel, která je odjakživa lídrem v profesionálním kadeřnickém průmyslu a důvěryhodným partnerem kadeřníků a jejich klientů, nabízí také pět inspirativních a trendy účesů, které posouvají hranice kreativity,
a umožňují tak nespoutané vyjádření vlastním účesem ve virtuálním světě.
Všechny tyto vzhledy jsou k dispozici na platformě Ready Player Me. Toto partnerství podtrhuje snahu společnosti L’Oréal hledat a objevovat nové možnosti v oblasti metaverza s cílem lépe oslovit spotřebitele novými produkty a službami.
„Věříme, že budoucnost krásy bude fyzická, digitální i virtuální,“ dodává Asmita Dubey, ředitelka pro digitální technologie a marketing skupiny L’Oréal. „Naše značky vytvářejí nové, pohlcující a virtuální zážitky pomocí virtuálních prostor, personalizovaného prostředí, reklamy ve virtuálním světě a virtuálních ambasadorů a influencerů. Máme velikou radost, že můžeme na Webu 3.0 a v metaverzu položit základy budoucnosti krásy.“
„Líčení od Maybelline New York a účesy od L’Oréal Professionnel jsou pro platformu Ready Player Me úžasným doplňkem,“ uvedl Timmu Tõke, generální ředitel a spoluzakladatel platformy Ready Player Me. „Jsme nadšení,
že můžeme se společností L’Oréal spolupracovat a zahrnout její možnosti vytvořit si avatara na míru do našeho tvůrčího nástroje a do všech aplikací a her kompatibilních s platformou Ready Player Me, včetně aplikací Spatial, HiberWorld
a VRChat.“
Camille Kroely, ředitelka pro Metaverse3 skupiny L’Oréal, dodává: „Toto partnerství nám umožňuje lépe porozumět zájmu o virtuální krásu mezi spotřebiteli a pozvednout kosmetické zážitky. S více než třemi miliardami hráčů po celém světě
se snažíme objevovat nové klíče ke kráse a rádi bychom, aby byl tento proces přístupnější a inkluzivnější. S využitím kreativity, technologií a odborných znalostí společnosti L’Oréal v oblasti krásy chceme nabídnout prostor
pro sebevyjádření, který odráží rozmanitost našeho světa za hranicemi všeho „fyzického“.“
O společnosti L’Oréal
Již více než 110 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Účelem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu
35 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme pomocí programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti.
V roce 2021 dosáhla skupina se svými 85 400 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-obchod, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej
a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 32,28 miliardy eur. Koncern disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4 000 vědců a 3 000 technologických odborníků, díky nimž
se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala tahounem v oblasti kosmetických technologií.
Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom