Popularita volnočasových benefitů vytrvale stoupá. Útraty za dovolenou a kulturu se oproti roku 2021 více než zdvojnásobily

Volnočasové benefity jsou mezi zaměstnanci stále oblíbenější. Podle dat společnosti Edenred stoupl meziročně objem transakcí v tomto segmentu o 42,5 %, ve srovnání s rokem 2020 se více než zdvojnásobil. Nejde přitom jen o oživení trhu po koronavirové pandemii – zájem o volnočasové benefity rostl průběžně i po vyrovnání postpandemických rozdílů. Podobný vývoj bude pokračovat i letos. Nejčastěji zaměstnanci v minulém roce využívali benefity v lékárnách, optikách a cestovních kancelářích, výrazně také rostly transakce v kinech či divadlech. Růst útrat navzdory zdražování ukazuje, že benefity umožňují zaměstnancům dopřát si tyto aktivity bez ohledu na stav domácího rozpočtu. Popularita jednotlivých kategorií se během roku výrazně měnila, v létě byly nejpopulárnější dovolené, v zimě naopak předvánoční nákupy. 

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).