Praha, 16. května 2023 – Společnost DigitalAd spolu se svou dceřinou fullservisovou agenturou Dingo Media stále posilují své týmy. Agentura v personálních kampaních pro své klienty využívá i nekonvenční metody, aby zaujala co nejvíce potenciálních kandidátů. A jednu takovou nyní využívá i ve své vlastní kampani.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/05/DigitalAd_foto_CLV-1024x683.jpg)
Stejně jako společnosti v mnoha jiných oborech, řeší i marketingové agentury cesty, jakými oslovit a přilákat do svých řad nové kvalifikované odborníky. „Z náborových kampaní pro naše klienty, ale i z našich vlastních zkušeností víme, že 5 týdnů dovolené a možnost home office už dnes nikoho neohromí. Kromě nadstandardního pracovního prostředí, které se u nás snažíme vytvářet, musíme hledat i nové způsoby, jak vůbec potenciální kandidáty oslovit,“ říká Barbora Blažková, head of account management v DigitalAd. V agentuře se tak zrodil nápad na kampaň, která má oslovit právě úzkou skupinu specialistů, které momentálně nabírá.
„Aktuálně u nás prioritně obsazujeme pozice PPC specialista senior a PPC specialista junior. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli zrealizovat kampaň, v jejíž kreativě se inspirujeme prostředím Google Ads, které by měl každý z potenciálních zájemců o tyto pozice důvěrně znát, a vizuál by tedy měl přitáhnout jejich pozornost,“ doplňuje Tereza Blažková, head of RTB, která stojí za nápadem, jenž vedl k finální vizuální podobě kampaně.
Ta rozložením i barevností připomíná domovskou stránku reklamního systému, který patří v ČR mezi ty nejpoužívanější. Místo počtů zobrazení, prokliků nebo míry proklikovosti, které standardně dominantní graf zobrazuje, prezentuje DigitalAd výši mzdy, míru možného home office i počty dnů dovolené či teambuildingů. V části, kde bývá mapa se zásahem kampaně, je zase vyobrazena lokalita kanceláří a místo přehledu vyhledávaných dotazů seznam benefitů.
Kampaň poběží jak v offline prostředí na CLV v metru, tak v online médiích. Tam DigitalAd spoléhá kromě sociálních sítí i na sílu RTB systémů, ve kterých vidí nejen pro vlastní náborové kampaně velký potenciál. Pokročilé možnosti cílení Display&Video360 umožní totiž zacílit právě na ty uživatele, kteří svým chováním v online prostředí svůj vztah k Google Ads prozrazují, ať už navštěvováním reklamního systému, vyhledáváním konkrétních klíčových slov, nebo třeba zájmem o mobilní aplikaci.
V DigitalAd věří, že se jim tak podaří navázat na sérii úspěšných náborových kampaní pro klienty, a rozšířit tým specialistů o další PPC nadšence.
O DigitalAd, s.r.o.
Agentura DigitalAd je na trhu již šest let. Byla založená v roce 2017. Nabízí svým klientům kompletní služby digitálního marketingu. Další mediální služby zajišťuje dceřiná společnost, fullservisová agentura Dingo Media. Kromě zkušeností a komplexnosti agentura staví na osobním proklientském přístupu, flexibilitě a kvalitě poskytovaných služeb. Mezi klienty agentury patří například společnosti OKI, Suzuki, Albatros Media, Nexen Tire, Motul, Nákupní galerie Myslbek či Mezinárodní hudební festival Pražské jaro.