Lidl rozšiřuje svůj závazek ohledně cyklistiky a stává se hlavním sponzorem a strategickým partnerem UCI WorldTour týmu Lidl Trek. Dlouhodobé partnerství s jedním z předních týmů v mezinárodní cyklistice začíná ženským Giro d’Italia 30. června 2023 a mužskou Tour de France 1. července 2023.
Partnerství, které nemůže být vhodnější: Dvě mezinárodní značky spojené svým závazkem k výkonu. Lidl a Trek mají společné ambiciózní plány: Sestavit na světové cyklistické scéně tým, který nadchne a bude inspirací pro fanoušky cyklistiky, příští generaci šampionů žen a mužů a také všechny jezdce, příležitostné i profesionální. Lidl a Trek se jako partneři zaměří nejen na sportovní úspěchy, ale také na podporu zdraví obecně – kromě cvičení a sportu také na vědomou výživu. Pro obě společnosti je zásadně důležité podporovat zdravý a aktivní životní styl jako součást své společenské odpovědnosti.
„Chceme být vzorem pro udržitelnou cyklistiku. Proto jsme nadšeni, že můžeme podporovat silný, různorodý tým špičkových mezinárodních sportovců. Jsme přesvědčeni, že zdravá výživa a aktivní životní styl – utvářený sportem a cvičením – podporují pohodu lidí. Stejně jako jsou naše produkty Lidl dostupné pro každého, je cyklistika sportem pro každého a vhodná pro všechny, kdo chtějí být v každodenním životě aktivnější. Toto poselství chceme sdílet s co největším počtem lidí,“ popisuje mluvčí společnosti Lidl Česká republika Tomáš Myler.
„Součástí našeho poslání je poskytovat našim zákazníkům vynikající zákaznické služby a je jasné, že Lidl to vnímá stejně,“ říká prezident Treku John Burke. „Těšíme se na úzkou spolupráci při budování nejlepších cyklistických týmů na světě a zároveň předávání inspirace k tomu, aby lidé více využívali svá kola.“
Kromě svého mezinárodního cyklistického závazku podporuje Lidl Česká republika také četné sportovní a cvičební iniciativy na regionální a místní úrovni, jako je například spolupráce s běžeckým seriálem RunTour nebo podpora výzvy Pěšky do školy či Školky v pohybu.
O Lidlu
Lidl, společnost spadající do skupiny Schwarz, je jedním z předních maloobchodních prodejců potravin v Německu a Evropě se sídlem v Neckarsulmu v Německu. Lidl v současnosti provozuje více než 12 000 obchodů a přes 200 distribučních a logistických center zboží ve 31 zemích. Na český trh vstoupila společnost Lidl vstoupila v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 316 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
O Treku:
Trek Bicycle je globálním lídrem v navrhování a výrobě jízdních kol a souvisejících produktů. Společnost Trek věří, že jízdní kolo může být jednoduchým řešením mnoha nejsložitějších problémů světa, a je odhodlána prolomit bariéry, které lidem brání častěji používat kola k dopravě, rekreaci a inspiraci.