ZenithOptimedia: pro ZUNO Bank nový formát na Facebooku

Mediální agentura ZenithOptimedia Prague připravila pro ZUNO Bank v rámci online kampaně „Retro je super, ale ne v bankovnictví“ Logout Experience page formát na Facebooku. Ten ZUNO Bank využila podruhé, ovšem vůbec poprvé v ČR s video formátem. Nasazení tohoto formátu proběhlo dnes 24. července v České republice a také na Slovensku. (TZ)

„Online banka ZUNO určitě nepatří mezi retro banky. Naopak se s každou novou kampaní snažíme ukazovat nové trendy nejen v bankovnictví, ale i ve využívání standardních a neobvyklých komunikačních formátů,“ říká Alina Agurida, ředitelka marketingu a komunikace v ZUNO. „Věříme, že nová kampaň zahrnuje obojí, je experimentální a zábavná zároveň. Stále zkoušíme nové věci a především v Česku je právě volba formátu Logout Experience Page teprve na začátku.“