„Velký zájem o novou O2 TV nás příjemně překvapil. Jen během prvních týdnů více než 1 200 lidí požádalo o přednostní převod na novou podobu televize,“ říká Jiří Dvorjančanský, ředitel marketingu společnosti Telefónica Czech Republic. „Věřím, že výhody nové O2 TV, a to zejména možnost zhlédnout pořady až 30 hodin po jejich odvysílání, přilákají i nové zákazníky.“ (TZ)
Všech 142 tisíc zákazníků O2 TV získá postupně novou podobu O2 TV se všemi výhodami automaticky, zdarma, a bez jakéhokoli zásahu. Postupný převod začne v druhé polovině září a potrvá několik měsíců.“Týden před plánovaným převodem dostanou naši zákazníci dopis a e-mail s informacemi o převodu, v den D dostanou ještě SMS. Následující den pak už uvidí nové rozhraní a budou moci využívat všechny přednosti nové O2 TV včetně funkce Zpětného zhlédnutí,“ upřesňuje Jiří Dvorjančanský. Datum převodu si každý zákazník může ověřit na stránce www.o2.cz/tv
Aby převod na novou O2TV proběhl úspěšně, je potřeba jediné – nechat zapnutý set-top-box a modem. Více o nové O2 TV a převodu na www.o2.cz/tv
Novou O2 TV podpoří od 2. září velká reklamní kampaň, která se objeví v televizi, tisku i na internetu. Jejím hlavním motivem je osvobození vysílacích časů, které poletují městem. Každý si tak může „chytit“ svůj vysílací čas a zvolit si začátek pořadu. „Po revoluci, kterou jsme přinesli v mobilní komunikaci, teď přicházíme s revolucí v domácí zábavě. Dáváme lidem větší svobodu v plánování jejich času. Díky funkci Zpětné zhlédnutí se už nemusí řídit televizním programem,“ uvedl Pavel Jankovský, ředitel marketingové komunikace společnosti Telefónica.
Kampaň připravila agentura VCCP v produkci firmy Boogie Films. Natáčení proběhlo 7. a 8. srpna v Praze.
O společnosti Telefónica Czech Republic
Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Jak první operátor v České Republice spustila LTE (Long Term Evolution), síť 4. generace mobilní komunikace, která umožňuje nejrychlejší mobilní internet současnosti. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.
O společnosti Telefónica
Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje 312 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.