Obchodní portál Aukro dnes představuje svůj nový vzhled. Pro uživatele připravil jednodušší a více intuitivní podobu svých stránek. Změna se dotýká nejen vzhledu, ale projeví se také na uživatelských funkcích, hledání, filtrování a podobně. (TZ)
Vzhled vychází z podoby polské verze Aukra allegro.pl, kterou postupně chystají nasadit obchodní portály skupiny i v dalších zemích. Layout koresponduje i s celkovým vzhledem mateřské Allegro Group.
Nový vzhled přinesl především přemístění nabídky kategorií z původního pravého sloupce na horní lištu. Větší důraz je kladen také na větší a přehlednější fotografie nabízeného zboží. Kromě designu však prošel změnou proces registrace pro nakupující, na který se Aukro zaměřilo speciálně. Mnohem jednodušší je nyní nákup na Aukru bez jakékoliv registrace. V průběhu času se chystají i další produktové změny, které do nového vzhledu příjemně zapadnou.
Souběžně s novým designem bude v provozu ještě starý vzhled Aukra, na který mohou uživatelé v případě potřeby přepínat. „Obě verze poběží nějakou dobu současně. Chceme nechat uživatelům čas, aby si na nové Aukro zvykli a postupně vstřebali všechny změny. Zároveň během této doby budeme ladit systém a vychytávat případné mouchy,“ doplňuje Milan Kučera. Dosavadní aukce a právě probíhající prodeje změna nijak neovlivní.
Současně s novým vzhledem Aukro spustilo i speciální stránky pro profesionální prodejce. „Profesionální prodejci a firmy jsou pro Aukro jedním z důležitých pilířů obchodu. Relativně malá skupina těchto prodejců na Aukru (15 %) tvoří tři čtvrtiny celkového obratu,“ říká Milan Kučera. Na stránkách prodej.aukro.cz najdou prodejci speciální analytický nástroj, který jim umožní vyhodnotit data a trendy uživatelského chování.
Za deset let působení Aukra na českém trhu zde zákazníci za zboží utratili celkem 24 miliard korun a vystavili celkem 64 milionů vystavených položek.