Proč čeští muži stále nosí nudné spodní prádlo?

Češi se drží svých zaběhnutých stereotypů a nejčastěji volí jednobarevné klasické spodky. Často jim je totiž nakupují partnerky nebo matky, které se bojí experimentovat. Ubývá ale mužů, kteří nosí slipy, a roste počet těch, kteří si oblíbili boxerky. Ty si ostatně nemohou vynachválit ani hvězdy jako Brad Pitt. (TZ)

Zatímco o ženském spodním prádle se v módě mluví běžně, na pány se často zapomíná. Jedinou výraznou výjimkou ve světě celebrit tvoří David Beckham, který vytvořil vlastní kolekci a nechal se v ní dokonce nafotit v sexy pózách. Brzy poté si jeho boxerky oblíbil i hollywoodský miláček herec Brad Pitt a veřejně následovaly další mužské celebrity včetně českých. Fotbalista Milan Baroš, hudebník Ondřej Brzobohatý nebo třeba herec a hudebník Jiří Macháček – ti všichni se stali tvářemi tuzemské značky vyrábějící boxerky.

Co Češi skrývají pod kalhotami

Pro Čechy je u spodků nejdůležitější pohodlí a také dobré zásoby. „Chlapi zkrátka nesnáší nákupy spodního prádla. Buď na to nemají čas, nebo se jim nechce chodit dlouhé túry po obchodech s prodavačkou za zády,“ vysvětluje spoluzakladatel projektu Chlapskazasilka.cz Tomáš Brychta. „Sám jsem s tím měl vždycky problém,“ podotýká, proč se rozhodl vytvořit portál, kde si muži mohou objednat spodní prádlo s doručením až na práh dveří.

Přestože se podle Brychty muži různých barev nebojí, stále jim často nakupují spodky ženy, ať už přítelkyně, manželky nebo maminky. A protože si nejsou při výběru barev jisté, sáhnou raději po osvědčené klasice v podobě černých nebo bílých boxerek či klasicky střižených trenýrek.

Nejméně oblíbené jsou momentálně slipy, které podle průzkumu Chlapskazasilka.cz považuje za „passé“ 87 % žen a 79 % mužů z celkově patnácti set oslovených. Najdou se ale i jejich veřejní zastánci. Bílé slipy přiznala například hvězda filmové ságy Stmívání Robert Pattinson nebo český herec Martin Kraus.

O projektu Chlapská zásilka

Služba ChlapskaZasilka.cz se zaměřuje na sortiment pánského spodního prádla, který je potřeba pravidelně obměňovat a nabízí to nejlepší, co je na českém trhu k dostání. Zásilku doručí pohodlně domů včetně osobního věnování. Objednávat mužům pravidelné či jednorázové zásilky mohou samozřejmě také ženy.

Chlapská zásilka se umístila na 2. místě v prestižním startup akcelerátoru StarCube a mezi 14 nejlepšími projekty v soutěži Vodafone Nápad roku 2012.