Společnost vivo dnes přináší na český trh dostupnou novinku V40 SE se speciální zaváděcí nabídkou

Nejnovější zástupce řady V společnosti vivo klade maximální důraz na precizní zpracování a výkon vlajkové lodě v oblastech, které uživatelé oceňují nejvíce

 

Praha, Česko, 8. dubna 2024 – Společnost vivo dnes uvádí na český trh čerstvou novinku – vivo V40 SE. Ta chce v segmentu smartphonů střední třídy zaujmout celou řadu velmi atraktivních vlastností, které jsou obvyklé spíše pro podstatně dražší telefony z řad vlajkových lodí. Pyšní se kvalitním Ultra Vision AMOLED displejem s obnovovací frekvencí až 120 Hz nebo prémiovým zpracováním a stylovým designem. Určitě zaujme fialová varianta využívající materiálu Eco Fiber Leather s inovativním ošetřením proti skvrnám. Zákazníci se zájmem o distingovanější design mají k dispozici také nenápadnější, ale přesto stylové černé provedení. Nabídku doplňuje také dvojice stereo reproduktorů nebo širokoúhlý fotoparát pro skupinové fotografie, se kterým zachytíte každý moment.

 

O pohodlné používání se postará čipset Qualcomm Snapdragon 4 Gen 2 s pokročilou 4nm architekturou a nízkou spotřebou energie. V kombinaci s bateriíí o vysoké kapacitě (5000 mAh) přináší novinka velmi solidní výdrž a překážkou nebude ani vybitá baterie. S podporou rychlého nabíjení FlashCharge až 44W budete rychle zpátky ve hře. Pro klid v duši navíc výrobce garantuje 80% životnost baterie po čtyřech letech používání. Pohodlnou práci pak zajišťuje operační paměť s kapacitou 8 GB, doplněná funkcí Extended RAM přinášející rozšíření až 8 GB operační paměti pro plynulý multitasking a operační systém FunTouch 14 postavený na Android 14.

Stejně jako u ostatních modelů vivo nechybí kvalitní fotoaparát, v tomto případě 16MP přední fotoaparát a systém tří fotoaparátu na zadní straně s 50MP hlavním a 8MP ultraširokoúhlým fotoaparátem pro pohodlné pořizování skupinových snímků. Samozřejmostí je pak nabídka softwarových funkcí včetně stylů, efektů bokeh nebo video režimů.

Cena a dostupnost

Novinka V40 SE je na Českém trhu dostupná ode dneška 8. dubna ve verzích Purple Leather (fialová) a Crystal Black (černá) u vybraných obchodních partnerů za sníženou zaváděcí cenu 5999 korun po uplatnění slevového kódu vivo1000 a zákazníci navíc k telefonu získají jako dárek nabíjecí adaptér vivo FlashCharge 44W, který už není součástí balení. Akce potrvá do 30. dubna, poté bude smartphone dostupný za doporučenou maloobchodní cenu 6999 korun.

Dále připomínáme, že společnost vivo u příležitosti evropského fotbalového šampionátu UEFA EURO 2024™ spouští soutěž vivo PASS o 10 zájezdů na zápas Česka s Portugalskem s dopravou a ubytováním. Soutěž poběží od 19. dubna do 24. května u vybraných lokálních obchodních partnerů společnosti vivo. Soutěžící se můžou do slosování zapojit koupí telefonu vivo V40 SE a následnou registrací. Během konání soutěže se každý týden budou losovat dva výherci, přičemž každý z nich vyhraje zájezd pro dvě osoby. Celkem je tedy v osudí 10 vivo Passů a do Německa se na nejlepší evropský fotbal vydá 20 šťastlivců.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život.  

V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.     

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.     

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.      

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news       

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.