Společnost Deceuninck spouští novou kampaň na téma udržitelnosti

Brno, 3. června 2024 – Deceuninck přichází s novou kampaní, v níž představuje svou strategii udržitelnosti. Prostřednictvím základní myšlenky „Na každém okně záleží“ značka zdůrazňuje udržitelnost svého sortimentu a usnadňuje svým obchodním partnerům komunikaci se spotřebiteli.

Kampaň „Na každém okně záleží“ vyzdvihuje udržitelnost okenních a dveřních profilů značky Deceuninck. Komunikace si klade za cíl vysvětlit, jak profily Deceuninck ovlivňují komfort bydlení (domov), životy lidí v okolí (komunitu) a v širším pohledu i celou planetu. S jejich používáním se totiž pojí optimální izolace, nižší účty za energie a menší ekologická stopa. 

Společnost Deceuninck chce také zdůraznit, že se nejedná o novou strategii. Značka se už desítky let věnuje snižování emisí CO2 ve výrobě. Udržitelnost je tak jádrem identity společnosti Deceuninck.

Značka se mj. připojila k iniciativě Sience Based Targets (SBTi) a zavázala se dosáhnout přesně stanovených cílů v oblasti snižování uhlíkové stopy. Na konci roku 2023 belgický výrobce také dokončil pětiletý investiční plán pro svůj recyklační závod v belgickém Diksmuide, jehož cílem bylo postupně zvýšit recyklační kapacitu z 8 000 tun ročně v roce 2017 na 45 000 tun ročně do konce roku 2024.

Použití recyklovaných materiálů je důležitým kritériem i ve výzkumu a vývoji nových produktů. Profilový systém Elegant obsahuje 15 až 30 % recyklovaných materiálů. U některých kombinací rámů a dveřních křídel tento podíl přesahuje 55 %. A v případě řady Phoenix je to dokonce 100 %.

Z hlediska ochrany životního prostředí se do recyklace vyplatí investovat hned z několika důvodů. Stará plastová okna neskončí na skládkách. Při zpracování recyklovaných materiálů se spotřebuje o 90 % méně energie a vzniká i méně emisí oxidu uhličitého než při výrobě nových materiálů. 

Kampaň „Na každém okně záleží“ má ukázat, že můžeme žít pohodlně a přitom udržitelně a že okna Deceuninck mohou pomoci snižovat ekologickou stopu, protože jsou vyráběna s ohledem na životní prostředí a mají vynikající izolační vlastnosti. Tím se společnost Deceuninck odlišuje od svých konkurentů. Kampaň „Na každém okně záleží“ má zviditelnit a podpořit značku a její síť prodejců a montážních firem.

Od dubna je kampaň viditelná v českých a slovenských oborových médiích pro stavebnictví i pro cílovou skupinu architektů a designérů a je doplněna i online aktivitami. V nadcházejících týdnech společnost podpoří své obchodní partnery ve využívání komunikačního sdělení a materiálů směrem k jejich přímým zákazníkům a nabídne jim specializovaný obsah pro B2C.

Více informací se dozvíte ze spotu kampaně (https://youtu.be/J5ngfrfpxDg) a specializovaných webových stránek: www.everywindowmatters.com.   

Deceuninck Group

Společnost Deceuninck byla založena v roce 1937. Dnes patří mezi 3 největší výrobce PVC a kompozitních profilů pro okna a dveře. Centrála sídlí v belgickém Hooglede-Gits. Deceuninck má 17 výrobních závodů, 21 skladů a distribučních center, která zajišťují servis a rychlou dodávku zákazníkům. Společnost Je kótována na bruselské burze Euronext („DECB“).

Deceuninck, spol. s r. o.

Česká pobočka byla založena roku 1993. Už přes 30 let tedy úspěšně působí na českém, slovenském a maďarském trhu. Zajišťuje zde prodej, marketing, technickou podporu a zákaznický servis profilových systémů Deceuninck i stavebních systémů, jako jsou terasy z kompozitního materiálu Twinson či hliníkové fasádní obklady Premium.