Před odjezdem i po příjezdu. Cestující na Hlavním nádraží nově nakoupí pohodlně v Albertu

Severní nástupiště, první patro. Tam dnes otevřel Albert novou prodejnu potravin. Cestujícím, turistům i rezidentům nabídne širokou nabídku kvalitních, čerstvých potravin a rychlého občerstvení. Otevřeno je denně od 6 do 23 hodin, včetně státních svátků.

Nová prodejna se nachází na začátku severního nástupiště v prvním patře nádražní budovy. Zákazníci zde najdou mimo jiné čerstvé pečivo, bohatý výběr ovoce a zeleniny, džusů a hotových lehkých jídel pod značkou Fresh Bistro, které jsou ideální pro rychlé občerstvení na cestách. V sortimentu nechybí ani sekce Zdravě s Albertem, kde zákazníci najdou mimo jiné oblíbené produkty značky Nature’s Promise.

„Prodejna na Hlavním nádraží je navržena tak, aby zákazníkům poskytovala rychlý a pohodlný nákup v kteroukoliv denní dobu. Interiér tak byl navržen s ohledem na potřeby cestujících, kteří chtějí nakoupit čerstvé potraviny i během své cesty, a na ty, kteří žijí či pracují v okolí. Obchod je nadto vybaven moderními technologiemi pro rychlý a bezkontaktní nákup, včetně samoobslužných pokladen, které urychlí nákup cestujícím v časové tísni,“ vysvětluje Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert

Vzhledem k umístění na nádraží splňuje prodejna zákonnou výjimku pro otevírací dobu ve svátky a otevřená tak zůstane celoročně. Albert rozšiřuje síť prodejen o další místo pro pohodlné nakupování na jednom z nejvytíženějších dopravních uzlů v republice. Jde již o 5. nově otevřenou pražskou pobočku v letošním roce. 

O Albertu

 

    • Obchody Albert působí na českém trhu více než 33 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
    • Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Ve velkých moravských městech obchodník nabízí také službu Albert online.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 20 000 zaměstnanců.
  • Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.
  • Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
  • V roce 2022 Albert získal umístění v TOP 10 v hodnocení ESG Rating. Obhájil také certifikát TOP Odpovědná velká firma
  • Nadační fond Albert patří podle platformy Fórum dárců mezi TOP 15 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků.
  • V roce 2019 vláda v čele s premiérem ocenila Albert cenou Odpovědného zahraničního investora za mimořádný přínos v podpoře rozvoje regionů. 
  • Mottem Albert je „Stojí za to jíst lépe“. Jako odpovědný obchodní má jasně stanované cíle a konkrétní kroky, které dělá pro budoucnost, zdraví i přírodu. Mezi základní pilíře ESG strategie „Zdravě a udržitelně“ patří neplýtvání potravinami, široká nabídka prokazatelně zdravých potravin či podpora komunit. 

Albert vydal další nefinanční report o udržitelnosti za rok 2022, který přináší     v přehledné formě dosavadní výsledky i konkrétní příběhy a dotýká se také závazků, které obchodník učinil pro budoucí léta. Novinkou jsou ESG přílohy s daty za jednotlivé oblasti, který se věnuje.