Motivační platforma Můj Up společnosti Up Česká republika získala ocenění za nejlepší korporátní web v prestižní soutěži Fenix Awards

Žebříček toho nejlepšího, co se za uplynulý rok odehrálo v českém obsahovém marketingu – to je renomovaná soutěž Fenix Awards, která letos již pojedenácté ocenila nejlepší řešení na českém trhu. V kategorii Korporátní web si odnesla 1. místo motivační platforma Můj Up společnosti Up Česká republika, a to za komplexní řešení ekosystému Můj Up, který zahrnuje webovou stránku, webovou aplikaci a mobilní verzi aplikace.

Své nejlepší projekty v oblasti webového designu, uživatelského prostředí a digitální komunikace představily letos v soutěži Fenix Awards desítky firem a organizací. Ocenění za nejlepší projekty převzali vítězové na slavnostním galavečeru v pražském Foru Karlín, kde se sešli největší osobnosti českého byznysu, marketingu i mediální scény

„Prvenství motivační platformy Můj Up je pro nás velkým uznáním a jsme na něj velmi hrdí. Po ocenění IEA z loňského roku je to současně další potvrzení toho, že náš přístup k benefitnímu systému a motivaci zaměstnanců je správný a že Up benefity jsou nejinovativnější značkou na trhu péče o zaměstnance,“ hodnotí umístění v soutěži Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

V rámci kategorie Korporátní web porota hodnotí webové stránky společností, produktů či témat, které poskytují cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce. Cenu získala motivační platforma Můj Up za celé komplexní řešení ekosystému, který v sobě zahrnuje webovou stránku Můj Up, přehledný a atraktivní web, který návštěvníky snadno navede k potřebným informacím. Dále za webovou aplikaci Můj Up, intuitivní nástroj pro správu benefitů, který usnadňuje komunikaci mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem, a za mobilní verzi této aplikace, která umožňuje přístup k benefitům kdykoliv a kdekoliv.

Benefity, slevy a stravenky na jednom místě

Digitální platforma Můj Up začala sloužit zaměstnancům firem ke správě účtu vázaného na kartu eStravenka nebo eBenefity v první polovině roku 2019. Od té doby prošla platforma množstvím inovací a rozšíření. Samozřejmostí je možnost spravovat účet jak z pozice zaměstnavatele, tak i zaměstnance na webu i v mobilní aplikaci, kde jsou informace o aktuálním zůstatku, přehledu plateb či vyhledávač provozoven. 

Řešení k lepší atmosféře ve firmě

Současně je Můj Up jedinou aplikací, která spojuje benefity s budováním zdravé firemní kultury. Můj Up obsahuje moduly, které pomáhají zapojovat samotné zaměstnance a tím zlepšovat atmosféru ve firmě a celkové pracovní vztahy. 

V rámci platformy Můj Up tak mohou kolegové zorganizovat společný oběd, pochválit se za dobře odvedenou práci i komunikovat s nadřízeným. Součástí řešení Můj Up je také nástroj k měření spokojenosti zaměstnanců. „Tento jednoduchý, revoluční modul zcela změnil možnosti a přístup HR manažerů, kteří do té doby často spokojenost zaměstnanců neměřili z důvodu časové, finanční a organizační náročnosti,“ dodává Nicoletti.

Inovace i udržitelnost

Nedílnou součástí platformy Můj Up jsou moduly, které podporují ESG aktivity (environmental, social, governance). Právě v nich se sama společnost Up Česká republika dlouhodobě angažuje a stejné možnosti chce nabídnout také svým partnerům z řad zaměstnavatelů pro jejich zaměstnance. Zejména mladá generace zaměstnanců totiž dnes vyhledává zaměstnavatele, kteří se angažují v souladu s jejich hodnotami, například jednají udržitelně a ekologicky. 

V rámci Můj Up tak mají zaměstnanci firem k dispozici například modul Bazar, díky kterému mohou zaměstnanci dát druhou šanci věcem, které již nepotřebují, nebo nově modul pro sdílení aut a spolujízdu zaměstnanců. V neposlední řadě společnost Up Česká republika v květnu tohoto roku spustila první virtuální benefitní kartu na trhu. „Díky výrazné úspoře plastu je optimální variantou pro ředitele lidských zdrojů, kteří preferují udržitelná a ekologická řešení,“ dodává závěrem Nicoletti.

Up Česká republika, která zahájila svoji činnost na českém trhu v roce 1995 pod názvem Chèque Déjeuner je součástí mezinárodní skupiny Groupe Up, která je nyní přítomna ve 29 zemích po celém světě. Up Česká republika je předním hráčem v oblasti zaměstnaneckých výhod a HRtech a poskytuje atraktivní a inovativní motivační platformy organizacím, které považují angažované zaměstnance za klíč k obchodnímu úspěchu. Nabízí také řešení v oblasti marketingové komunikace a strategického rozvoje podnikání. Schopnost analyzovat současnou situaci zákazníků a navrhovat a implementovat efektivní systémy výhod a věrnostní programy činí z Up Česká republika jednoho z hlavních lídrů v určování tohoto trendu. Více informací o společnosti na www.upcz.cz.

O soutěži Fenix Awards

Fenix Awards je renomovaná soutěž, která každoročně oceňuje nejlepší projekty v oblasti webového designu, uživatelského prostředí a digitální komunikace. Soutěž vznikla v roce 2013 a v současné době oceňuje projekty organizací a firem z hlediska obsahového marketingu v desítkách kategorií.