DATART.CZ rozšířil výdejní místa o prodejny PONT

(2. 4. 2014, Praha) Datart International umožňuje svým zákazníkům vyzvedávat si své objednávky na prodejnách PONT. Spolupráce Datartu s prodejní sítí PONT tak nabízí jedinečnou příležitost, kdy si elektroniku můžete vyzvednout cestou z práce na nádraží. (TZ)

Čeští zákazníci jsou ve srovnání se západní Evropou velmi specifičtí. Objednávají si až třetinu spotřebního zboží přes internet. Na tento trend reagují firmy působící na tuzemském trhu.

„Obliba českých spotřebitelů v online objednávkách se stále zvyšuje. Souvisí to se širokým internetovým pokrytím a dobrou logistickou infrastrukturou,“ vysvětluje Jiří Navrátil, ředitel online divize Datart International a.s. „Konkurenční prostředí trhu nutí firmy své služby neustále zlepšovat. Jedním z důležitých aspektů, kdy se zákazník rozhoduje, kde produkt zakoupí, je právě dostupnost zboží – konkrétně vzdálenost výdejních míst od těch, kde se pohybuje. Proto jsme se rozhodli začít spolupracovat se sítí prodejen PONT, které jsou zastoupeny na většině významných nádraží. Tímto krokem jsme rozšířili počet našich výdejních míst o 23 a zároveň poskytli službu, kdy zákazník vůbec nemusí na zboží čekat nebo si pro něj dojet na vzdálené místo. Zboží zkrátka přijede na vaši cestu do práce.“

Jak nová výdejní místa fungují?

„Systém vyzvednutí zboží v prodejně PONT je velmi jednoduchý. Všechno zadáte prostřednictvím online formuláře na www.datart.cz, kde si objednáte zboží a vyberete pobočku, na níž si chcete produkt přebrat. Úhradu uskutečníte pomocí online platby. Výrobek si bude moci zákazník vyzvednout v Praze již ten samý den a mimo Prahu druhý den po jeho objednání. Dovoz produktu na prodejnu je zcela bezplatný,“ popisuje systém Jiří Navrátil.

Nová výdejní místa jsou tedy podmíněna platbou předem přes internet. Z platebních metod se nabízí služby Pay Pal, platba kartou nebo prostřednictvím platebních bran konkrétních bank. Obchody PONT však fungují pouze jako výdejní místa, s reklamací nebo vrácením zboží se musíte obrátit přímo na prodejny nebo helplinku DATARTu.

PONTy – nejen obchod, především služby

S obchody PONT se u nás můžete setkat na většině významných vlakových nádraží. Aktuálně se síť rozrůstá o provozovny v nemocnicích a dalších zdravotnických zařízeních.

„Jako provozovatel sítě PONT Market si velmi zakládáme na kvalitních službách našim zákazníkům. Naše značka se dá shrnout do sloganu „Pohodlný obchod na trase“,“ upřesňuje Pavel Vaníček, marketingový manažer společnosti JPServis, a.s, která prodejny provozuje. „Jsme typickým představitelem tzv. convenience store. To znamená, že se spíše než na obchod zaměřujeme na nabídku služeb, které může člověk v daném místě potřebovat. Z toho důvodu jsme se rozhodli rozšířit portfolio našeho servisu o spolupráci s Datartem. Věříme, že ji v dnešní uspěchané době zákazníci rádi využijí.“

Na Slovensku spolupráce se Slovnaftem

Podobný projekt se rozběhl i na Slovensku, kde začal Datart kooperovat se sítí čerpacích stanic Slovnaft.

„Podíl zboží vyzvednutých na stanicích Slovnaft na Slovensku neustále roste a v posledním období se pohybuje kolem 10 % z celkového počtu prodaných kusů na Datart.sk,“ upřesňuje ředitel online divize Datartu. „V České republice je naším cílem 5 % zásilek, které lidé vyzvednou cestou z práce na prodejnách PONT.“

Kdo jsme

Společnost DATART INTERNATIONAL, a.s. je na našem trhu již více než 20 let. Svým zákazníkům nabízí mimo neustále aktualizovaného sortimentu i stejné ceny v prodejnách jako na internetu, záruku nejnižší ceny, dopravu zdarma, základní instalaci výrobku zdarma a mnoho dalších služeb, které zpříjemní nejen nákup, ale samotné užívání zakoupeného zboží.