Aukro představilo novou B2B strategii – ruší poplatky za vystavení a prodejcům nabídne širší servis

Obchodní portál Aukro.cz spouští novou strategii zaměřenou profesionální prodejce. Cílem je podpořit pozici Aukra jako silného prodejního kanálu, který usnadní profesionálním prodejcům cestu k zákazníkovi. Součástí strategie je i zrušení poplatků za vystavení v hlavních prodejních kategoriích, ke kterému Aukro přistoupilo toto pondělí. V dalších krocích se bude Aukro věnovat zjednodušení registrace a zkvalitňování zákaznického servisu. (TZ)

„Středobodem nové koncepce jsou profesionální prodejci. Chceme s nimi komunikovat rychleji a lépe se přizpůsobit tomu, co pro svůj byznys potřebují. Zrušení poplatků za vystavení je jen prvním krokem,“ komentuje strategii Milan Kučera, ředitel obchodního portálu Aukro.cz.

Bez poplatků a jednoduše

Právě možnost vystavit položky zdarma, a to ve všech hlavních prodejních kategoriích, je jednou z výhod, kterými chce profesionální prodejce Aukro oslovit. „Poplatky za vystavení představovaly pro řadu prodejců bariéru, proč na Aukru neprodávat,“ říká Kučera. Podle něj přinese zrušení poplatků výhody nejen prodejcům, ale ve výsledku budou profitovat hlavně nakupující. „Rozšíří se nabídka produktů, což přinese zákazníkům i výhodnější ceny,“ uzavírá.

Pro profesionální prodejce připravuje Aukro i výrazné zjednodušení registračního procesu, jednodušší formy propojení přes XML feed a aktivnější podporu přes speciální zákaznické oddělení.

Součástí strategie bude i akvizice nových prodejců do Zóny značek. „Zóna značek se již nyní výrazněji podílí na celkovém obratu Aukra a do konce roku plánujeme navýšit počet prodejců zhruba o 50 %,“ dodává Kučera.

O Aukru:

Obchodní portál Aukro.cz patří mezi nejnavštěvovanější komerční stránku v České republice a aktuálně je na něm přes 3 miliony registrovaných účtů. Aukro.cz zahájilo svou činnost v roce 2003 a své služby orientuje jak na nejširší veřejnost, tak i na profesionální obchodníky a firmy. K prioritám vývoje služeb Aukro.cz patří bezpečnost, rychlost a jednoduchost obchodování. Aukro působí na českém trhu deset let a během té doby zde zákazníci utratili 24 miliard korun.