Hradec Králové, 23. dubna 2014 – Společnost Samsung dnes v Hradci Králové slavnostně otevřela svou novou zákaznickou linku. Nová pracovní místa v ní najde až třicet proškolených pracovníků, kteří zákazníkům nabídnou podporu po telefonu i on-line pomoc, pomohou s nastavením mobilních telefonů, zařídí servisní zásahy u zákazníka a celou řadu dalších služeb, které zvýší zákaznický komfort. Zákaznickou linku Samsung provozuje společnost Teleperformance. (TZ)
„Je mi ctí dnes slavnostně otevřít novou Zákaznickou linku Samsung. Věřím, že tato služba přispěje k ještě kvalitnější podpoře našich zákazníků, stejně jako přinese užitek i královéhradeckému regionu díky vytvořeným pracovním příležitostem,“ řekl u příležitosti otevření zákaznické linky Daewon Kim, prezident společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.
Efektivnější řízení a školení zaměstnanců byly dalšími důvody, proč bylo nové zákaznické centrum určené pro Českou a Slovenskou republiku přesunuto ze zahraničí do tuzemska. V první fázi tak bylo proškoleno šestnáct operátorů, kteří ochotně pomohou se vším, co se týká Samsung mobilů, tabletů
a digitálních fotoaparátů. Operátoři zodpoví dotazy jak po telefonu, tak prostřednictvím on-line nástrojů: zákazníci mohou využít chat, webové rozhraní, facebook, vzdálené nastavení mobilního telefonu i objednávku servisního zásahu.
Ve druhé polovině tohoto roku si najde nová místa dalších čtrnáct pracovníků se zaměřením na ostatní zařízení Samsungu, včetně televizorů a audio výrobků.
„Linka bude poskytovat rozšířenou zákaznickou podporu s vysokou přidanou hodnotou. Nákupem našich zařízení náš vztah se zákazníkem totiž nekončí, ale naopak začíná. Specializovaní operátoři spolu s našimi autorizovanými servisními středisky jsou k dispozici vždy, když od nás uživatel potřebuje poradit či pomoci,“ poznamenal David Mrzena, ředitel zákaznického a servisního oddělení společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.
„Zákaznická linka je nadstandardní nejenom svým špičkovým zázemím a prostředím kontaktního centra, ale i vysokými požadavky na operátory. Jen tak je možné dlouhodobě naplňovat požadavek vysoké spokojenosti zákazníků,“ dodává Aleš Hýbner, ředitel Teleperformance Česká republika
a Slovensko.
Zákaznická linka na telefonním čísle 800 726 786 je k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin
a v sobotu od 9 do 16 hodin.
O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung Electronics Co., Ltd. je světová jednička v oblasti technologií, které otevírají nové možnosti lidem na celém světě. Díky neustálým inovacím a objevům, transformujeme svět televize, chytrých telefonů, notebooků, tiskáren, fotoaparátů, domácích spotřebičů, zdravotnického zařízení, polovodičů a LED řešení. Zaměstnáváme 286 000 lidí v 80 zemích světa s ročním obratem 216,7 mld. USD. Chcete-li se dozvědět více, navštivte www.samsung.com.
O společnosti Teleperformance
Teleperformance je světová jednička v oblasti outsourcingu řízení zákaznické zkušenosti a svým klientům poskytuje celosvětově služby v oblasti péče o zákazníky, technické podpory, získávání zákazníků a vymáhání pohledávek. V roce 2013 byl konsolidovaný obrat společnosti 3,2 mld. USD. Skupina Teleperformance provozuje 110.000 operátorských pracovišť a zaměstnává 149.000 zaměstnanců ve 230 kontaktních centrech v 62 zemích. Řídí programy ve více než 60 jazycích. Více informací získáte na www.teleperformance.com.