Vyhledávač slev Skrz.cz spouští nový design, nabídne více prostoru e-shopům a zástupcům retail businessu

Největší tuzemský vyhledávač slev Skrz.cz spouští v těchto dnech novou podobu svého webu. Cílem redesignu je prohloubit vedle slevových serverů fungující spolupráci s dalšími e-commerce partnery a inzerenty. Zejména zástupcům z řad e-shopů a retail businessu poskytne Skrz.cz více prostoru a efektivnější spolupráci. Uživatelům pak usnadní nový design především pohyb na webu a vyhledávání konkrétních akčních nabídek.  (TZ)

Nový design umožní partnerům více prostoru pro prezentaci jejich produktů a nabídek. Výrazných změn doznalo např. prohlížení a zobrazování stále oblíbenějších akčních letáků obchodních řetězců. Zároveň vznikne prostor pro větší množství inzerentů, čemuž dopomůže např. nová možnost filtrování značek. „Skrz.cz aktuálně nabízí denně okolo 6 tisíc akčních nabídek a slev. Nový design by měl proto také usnadnit uživatelům vyhledávání a pohyb na webu a výrazně tak zvýšit efekt pro všechny naše partnery,“ říká Petr Kováčik z vyhledávače slev Skrz.cz, na kterém dlouhodobě inzerují své akční nabídky firmy jako Mall.cz, Invia, Bonami či Kaufland.

Podoba starého designu webu Skrz.cz byla před čtyřmi lety připravena s ohledem na primární spolupráci se slevovými servery. Při současném fungování však již starý design na jedné straně nesplňoval nároky našich partnerů a inzerentů, na druhé měli kvůli obrovskému počtu slevových nabídek ztíženou orientaci i uživatelé. „Skrz.cz se zejména za poslední rok výrazně posunul. Shromažďování nabídek slevových serverů představuje pouze jednu z našich aktivit,“ popisuje Petr Kováčik ze Skrz.cz a dodává: „Např. akční zboží e-shopů tvoří již velmi výraznou část nabídek ve stejnojmenné sekci. Velkým hitem jsou momentálně na internetu také akční letáky obchodních řetězců. Obě tyto sekce tak logicky musí dostat na webu více prostoru.“

Další změnou, která zvýši pohodlí uživatele při prohlížení stránek, je rozšíření webu na rozlišení, které odpovídá současným požadavkům větších monitorů. S vyšším komfortem uživatelů a zároveň lepší visibilitou inzerentů souvisí i změny ve vyhledání v nabídkách. K výraznému zlepšení vyhledávání došlo nejen po rychlostní stránce, ale také po obsahové. Uživatelé mají navíc nově k dispozici rozšířené možnosti vyhledávání v jednotlivých specifických sekcích.

Designové změny jdou ruku v ruce se změnami procesními. Jednou z nich je nový mechanismus hledání akčních nabídek z e-shopů. Tyto nabídky jsou navíc prověřovány lidským faktorem
a individuálně posuzovány zejména s důrazem na odhalení nabídek, které se pouze jako slevy tváří. Na Skrz.cz tak uživatelé najdou pouze ty nejlepší prověřené akční nabídky.

—————

O Skrz.cz

Skrz.cz je největší vyhledávač akčního zboží a slev v České republice – denně zde najdete více než 10.000 aktivních nabídek. Primárně se zaměřuje na agregování nabídek ze slevových serverů a dále také na prezentaci akčního zboží z eshopů a letáků z oblasti retailu.

Kromě samotného agregování nabídek přispívá Skrz.cz ke zvyšování kvality ecommerce trhu – jako jediný provozuje nezávislou databázi recenzí slevových serverů přístupnou všem uživatelům. Skrz.cz také zavedl post tzv. „Ombudsmana“, který zákazníkům pomáhá řešit problematické reklamace a další potíže, s nimiž se při jednání se slevovými servery mohou setkat. Od dubna 2014 je také členem Asociace pro elektronickou komerci –  APEK.