CityBee oslavilo v červnu dva roky svého fungování. Podařilo se nám vytvořit internetovou službu, která je zároveň médiem a médium, které je zároveň servisní službou. Nechceme být na jedné straně pouze chladný katalog automaticky generovaných údajů, na straně druhé ale ani upovídané médium se záplavou nedůležitých informací. (TZ)
Tato pozice na pomezí je dobře vyjádřena naším mottem, které používáme od začátku: Inspirace a servis pro váš volný čas.
Servis
Kvalitní servis vidíme především v komplexním pokrývání volnočasových aktivit v Praze: Našich sedm základních kategorií pokrývá vedle tradiční gastronomie, kultury a klubů i ty oblasti, kterým se ostatní webové portály téměř nevěnují. Například kategorie Poznání prezentuje nabídku vzdělávání, kurzů, workshopů, přednášek nebo muzejních expozic. Jako jedni z mála sledujeme také kalendář sportovních akcí pro aktivní sportovce. Zcela ojedinělá je pak naše rubrika Nově otevřené podniky, kde se snažíme krátce představit všechny volnočasové podniky otevřené v uplynulém měsíci.
Inspirace
Inspirovat pak chceme skrze naše výběry a každodenní redakční příspěvky. V době, kdy jsou lidé zavalení informacemi se snažíme pečlivě vybírat to, co by nemělo uniknout pozornosti obyvatelů metropole. Asi nejúspěšnější je náš víkendový výběr CityBeekend, který naši uživatelé dostávají vždy ve čtvrtek emailem a v pátek je publikovaný online. Kromě toho má velký ohlas rubrika Pražské čtvrtě, kde Petr Ryska ze známého blogu „Praha neznámá“ mapuje svébytné pražské části a především atraktivní místa v nich. CityBee je výjimečné ve své zásadě psát pouze o budoucnosti, nikdy nepíšeme o tom, co již proběhlo a co si naši čtenáři nemohou vyrazit vyzkoušet na vlastní kůži.
Nové spolupráce
V rámci rozvoje naší servisní části jsme se dohodli na spolupráci se dvěma dalšími službami, které sdílejí podobnou filozofii, a sice s rezervačním systémem Bookio a s ticketingovým portálem mTicket. Kromě toho dodáváme naše výběry akcí do M Radia a tabletovému týdeníku Dotyk.
Kdy, co, kde?
V minulém týdnu jsme také výrazně zjednodušili náš vyhledávací modul, který nyní pracuje pouze se třemi zásadními otázkami KDY?, CO?, KDE? I pořadí těchto otázek je důležité, protože právě vyhledávání podle časového údaje (např. „kam dnes večer“) je jednou z posledních služeb, které nenabízí klasické vyhledavače jako Google nebo Seznam.
Naše aktuální čísla:
Návštěvnost podle Google Analytics: cca 55.000 UN měsíčně
Počet akcí na každý den: minimálně 30 unikátních akcí + více než 100 dlouhodobých
Počet podniků na CityBee: více než 6000
Počet aktivně spolupracujících podniků: cca 150
Počet fanoušku na Fcb: 8145
Někteří z našich klientů:
Česká filharmonie, Muzeum hlavního města Prahy, Národní divadlo, Centrum současného umění DOX, Roxy, Lucerna Music Bar, Česká centra, Novoměstská radnice, Městská knihovna v Praze, skupina La Gare, Goethe Institut, Francouzský Institut, Meetfactory, Švandovo divadlo, Hudební divadlo Karlín, Hard Rock Café a mnoho dalších