SAS pomáhá Home Creditu plánovat a řídit marketingové kampaně

Praha 9. července 2014 – Společnost SAS, celosvětový lídr v oblasti Business Analytics, pomáhá společnosti Home Credit automatizovat a lépe diverzifikovat plánované i probíhající kampaně, maximálně využívat komunikační kanály a vést tak efektivní komunikaci s třemi miliony zákazníků. To vše díky implementaci nástroje SAS Campaign Management. (TZ)

Přední poskytovatel spotřebitelského financování v České republice, patřící do finanční skupiny PPF, nabízí širokou škálu úvěrových produktů, například půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní karty či konsolidace úvěrů.

Na počátku byla potřeba navýšit objem kampaní a jejich individuální cílení na zákazníka, automatizace a následná exekuce s využitím dostupných komunikačních kanálů. Dnes Home Credit těží z benefitů, které SAS Campaign Management přináší: „Díky lepšímu cílení na zákazníka jsme schopni optimalizovat kampaně. Variabilita systému vytváří tvůrčí prostředí, ve kterém si můžeme jednoduše stanovovat cíle, určovat nové segmenty i nové kampaně. A ty pak rychleji realizovat a také vyhodnocovat,“ říká Oldřich Drápal, vedoucí oddělení CRM společnosti Home Credit.

„Kromě flexibility a automatizace SAS Campaign Management umožňuje také lépe využít nastupující nízkonákladové komunikační kanály a optimalizovat kontaktní politiku se zákazníky,“ říká Jan Kout, ředitel konzultační divize SAS Institute. „Díky vzájemným zkušenostem jsme schopni kampaňová řešení rychle nasadit i v dalších pobočkách Home Credit po světě a zároveň podpořit sladění procesů při udržení jednotné IT architektury,“ dodává Jan Kout.

Úspora je citelná nejen z hlediska finančního, ale také lidského kapitálu. V minulosti příprava kampaní naplno zaměstnávala čtyři osoby, k nimž se průběžně přidávalo několik analytiků. Dnes pracuje se systémem, který pokrývá český i slovenský trh, pět Campaign manažerů.

Pro tuto chvíli se počet kampaní zdvojnásobil, ambice Home Credit jsou však mnohem vyšší, očekává až 200 % nárůst realizovaných kampaní.

O společnosti SAS

Společnost SAS Institute je předním celosvětovým dodavatelem řešení a služeb pro Business Analytics, Business Intelligence a Big Data. Jedná se o největší soukromě vlastněnou softwarovou společnost na světě, její stabilita a síla jsou podloženy trvalým nárůstem výnosů od založení v roce 1976, tedy po dobu více než 35 let. Přes 20 % z obratu společnosti investuje SAS každoročně do výzkumu a vývoje produktů. Výsledkem jsou moderní a inovativní řešení, která pomáhají více než 60 000 společnostem po celém světě zlepšovat výkon a vytvářet vyšší zisky díky realizaci lepších a rychlejších rozhodnutí. SAS dává zákazníkům THE POWER TO KNOW ®. V České republice vstoupila společnost SAS na trh v roce 1999. SAS Institute se sídlem v Praze zaměstnává 50 lidí a pracuje pro více než 70 zákazníků, především z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, služeb a veřejné správy. K významným klientům společnosti patří například T-Mobile, Telefonica O2, Česká pojišťovna, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank a řada dalších.

Více o společnosti na http://www.sas.com/offices/europe/czech/.