Společnost 2GIS, která v rámci své stejnojmenné aplikace 2GIS vytváří jedinečný informační systém Prahy s mapou města a více než 67 tisíci organizacemi, si pro svou komunikaci vybrala agenturu TTL Promotion. TTL Promotion pro 2GIS zajistí jak produktovou, tak korporátní komunikaci, ale také správu sociálních sítí. (TZ)
“Spoluprací s agenturou TTL Promotion chceme navázat na reklamní kampaň, kterou jsme na území Prahy realizovali na jaře tohoto roku. 2GIS se stále rozvíjí a spolupráci s agenturou v rámci PR služeb považujeme za přirozený vývoj,” říká Světlana Chugunová, jednatelka 2GIS.
“Ve 2GIS cítíme obrovský potenciál a věříme, že naší spoluprací s 2GIS dokážeme tento potenciál odkomunikovat i dále na budoucí uživatele aplikace,” komentuje start spolupráce Petr Albrecht, executive director TTL Promotion.
Společně s nastavením a následným posílením PR komunikace značky počítá 2GIS ve spojení s agenturou také s realizací dalších marketingových aktivit. Dlouhodobým cílem komunikace je potom v první řadě přilákání koncových uživatelů (B2C), ale také navázání spolupráce s novými obchodními partnery (B2B).
“Naším dlouhodobým cílem je profilovat 2GIS jako přirozenou součást života obyvatel Prahy, která jim může zásadně ušetřit čas a ulehčit orientaci v jejich městě,” doplňuje Světlana Chugunová.
Komunikaci 2GIS za TTL Promotion zajistí Ondřej Duffek, který již v předchozích letech v rámci agentur pracoval např. pro Zapakatel.cz, netmail nebo Effectix.com.
O 2GIS
2GIS je informační systém Prahy s mapou města, který je možné zdarma využívat offline v aplikaci pro PC a na mobilních telefonech s operačním systémem iOS, Android a Blackberry nebo online na www.2gis.cz. Ve 2GIS najdou uživatelé jedinečné mapy a maximálně podrobné informace o více než 250 městech na světě, ve kterých 2GIS mapuje informace o více než 2,3 mil. organizacích. 2GIS má celosvětově více než 26,5 mil. unikátních uživatelů. Všechny produkty 2GIS jsou poskytovány uživatelům aplikace zdarma a jsou v každém městě aktualizovány jednou za měsíc (online verze denně ve větších městech).