PlayStation nechal závodit diváky v kině, koncept PlayStation naživo vznikl v agentuře Wunderman

Praha, 19. prosince 2014 – Česká pobočka společnosti SCEE (SONY Computer Entertainment Europe) připravila ve spolupráci s reklamní agenturou Wunderman svou vánoční kampaň na podporu prodeje herních konzolí PlayStation. Jednou z hlavních součástí kampaně, která měla být především alternativou ke klasickým reklamám a přinést lidem jedinečný zážitek, byla událost PlayStation naživo. Ta se uskutečnila minulý víkend ve čtyřech promítacích sálech multikina Premiere Cinemas Praha Hostivař. Z celé akce byl pořízen také videozáznam, který PlayStation použije i pro následnou tvorbu reklamního obsahu. (TZ)

„V letošním roce jsme s hráči Playstation komunikovali celou řadu kampaní a projektů, ať už prostřednictvím digitálních nebo outdoorových aktivit. Všechny měly za cíl ukázat PlayStation jako svět zábavy, her a sdíleného prožitku. V tom hodláme pokračovat i v roce příštím, kdy vedle dosavadních aktivit chystáme i celou řadu novinek,“ řekl Jakub Holý Marketing & PR Specialist PlayStation ze společnosti Sony.

Akce PlayStation naživo, kterou realizovala agentura Wunderman, proběhla 12. a 14. prosince v promítacích sálech multikina Premiere Cinemas Praha Hostivař. Princip akce byl založený na spojení PlayStation a technologicky moderního multikina, které díky velkému plátnu
a audiosystém přineslo divákům dokonalý herní zážitek. Před začátkem promítání filmu Hobit: Bitva pěti armád dostal vždy jeden vybraný divák možnost zahrát si na velkém plátně před ostatními návštěvníky kina na PlayStation 4 hru DriveClub. Pokud pokořil v této závodní hře časový limit, odnesl si kromě filmového zážitku i PlayStation 4. Pro ostatní diváky navíc vybojoval vstupenku zdarma na další film. Z celé akce byl vytvořený videozáznam, který bude použit pro další tvorbu reklamního obsahu.

„Při přípravě celého projektu jsme se především zaměřili na to, jak vystoupit z řady běžných vánočních kampaní. Zároveň jsme lidem chtěli nabídnout trochu netradiční zážitek, vtáhnout je do děje, pobavit je a nabídnout přímou uživatelskou zkušenost s  PlayStation 4,“ říká vedoucí projektu Blanka Kratochvílová z agentury Wunderman. „Právě kinosály nabízejí díky moderním systémům naprosto dokonalý herní zážitek. To se odrazilo nejen v emocích hráčů a ostatních diváků, ale z celé akce, kterou jsme intenzivně připravovali dva měsíce, jsme byli nakonec nadšení i my sami,“ dodává Kratochvílová.

Kromě víkendového eventu v multikinech Premiere Cinemas Praha Hostivař se kampaň objevila také v outdooru (hypercubes a posterboxy) a v tisku. V on-linu byly využity především bannery, PPC reklama a facebookový profil PlayStation CZ/SK, které vedou uživatele na speciálně vytvořenou microsite www.playstation4.cz.

PlayStation naživo ke zhlédnutí na Youtube zde:

https://www.youtube.com/watch?v=LtNFuf7dr0Q&feature=youtu.be

O kampani PlayStation v kině:

Agentura: Wunderman

Account Director: Ondřej Sommer

Project Leader: Blanka Kratochvílová

Creative Supervisor: Eva Basl

Creative team: Hugo Lindaur, Radek Švorčík

Produkce: Wunderman

Produkční společnost: Punk Film