Společnost Infor, přední poskytovatel podnikového softwaru s více než 70 000 zákazníky, oznámila, že Banco de Credito, největší peruánská banka, získala stříbrné ocenění CRM Excellence Awards udělované společností Gartner a magazínem 1to1Media za rok 2011. Díky využívání řešení Infor CRM Epiphany od roku 2009 byla banka oceněna v kategorii Integrovaný marketing za výkon v oblasti integrace lidí, procesů a technologií s cílem zvyšování marketingové výkonnosti a celkové návratnosti investic. Přímým důsledkem volby Infor CRM Epiphany byly přínosy tohoto řešení k růstu tržeb z 15 % za rok 2008 na 40 % v roce 2010, což pomohlo Banco de Credito celkově zvýšit počet svých ziskových marketingových iniciativ. (TZ)
Novinky:
- Banco de Credito, s více než 3 miliony zákazníků největší peruánská banka, získala stříbrné ocenění CRM Excelence Awards udělované analytickou firmou Gartner a magazínem 1to1 Media v kategorii Integrovaný marketing.
- Řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing and Interaction Advisor poskytuje Banco de Credito integrovaná data pro kampaně z příchozích a odchozích komunikačních kanálů, umožňuje snadnou synchronizaci napříč všemi marketingovými kampaněmi a poskytuje komplexní pohled na zákaznické trendy.
- Zákazníci Banco de Credito jsou nyní oslovování relevantnějšími nabídkami ušitými na míru demografickým faktorům a vzorkům chování díky robustnímu analytickému modelu obsaženému v CRM Epiphany, který umožňuje personalizovanější marketingové promoakce.
- Výsledkem schopnosti řešení zefektivňovat procesy a zvyšovat efektivitu je redukce cyklu kampaní na polovinu, takže je možné realizovat úspěšnější kampaně za kratší periodu času.
- Díky cílenějším kampaním a nabídkám se od nasazení CRM Epiphany ztrojnásobil počet vydaných kreditních karet.
Komentář Banco de Credito
„V rámci pokračujícího úsilí nabízet našim zákazníkům lepší produkty a služby nám pomohlo řešení CRM Epiphany zefektivnit a realizovat více kampaní za stejnou dobu s relevantnějšími nabídkami zákazníkům, které zvyšují naše prodeje a jejich spokojenost,“ řekl Benjamin Castro, CRM senior Manager v Banco de Credito.“
Komentář Infor
„CRM řešení Infor pomáhá společnostem realizovat inteligentnější marketingová rozhodnutí určením optimálního poselství pro každého zákazníka,“ řekl Jackie Palmer, senior product manažer pro řešení CRM ze společnosti Infor. „Společnosti z jakéhokoliv odvětví, a nejenom banky, mohou využívat CRM Epiphany k řízení příjmů prostřednictvím cílenějších a více přizpůsobených kampaní.“
Další zdroje
Poznámka: k přístupu k online obsahu může být vyžadována registrace.
- Webová stránka Infor CRM Epiphany Interaction Advisor – www.infor.com/product_summary/crm/epiphany-interaction-advisor/
- Webová stránka Infor CRM Epiphany Outbound Marketing – http://cz.infor.com/productsummary/crm/Outbound-Marketing/
- Demo – www.infor.com/company/solutiondemos/solutiondemos-crm/
- Připojte se k diskusi – www.infor.com/infornow/inforlive/
O společnosti Infor
Infor poskytuje více než 70 000 zákazníkům lepší a intenzivnější vztah se svým dodavatelem podnikového softwaru. Software Infor je možné snadno pořídit, snadno nasadit a jednoduše spravovat. Je vytvořený nikoliv pro revoluční změny ale pro postupný rozvoj. Existuje lepší způsob jak využívat podnikový software, více zjistíte na http://cz.infor.com.
K zákazníkům Infor patří:
10 největší leteckých výrobců
Přes 450 oděvních a obuvních společností
14 z 25 největších automobilových subdodavatelů
9 z 10 největších společností z odvětví high-tech a elektroniky
Více než 4 500 strojírenských výrobců
21 z 35 největších farmaceutických společností
Téměř polovina z Top 100 distributorů elektrotechniky
1 000 poskytovatelů finančních služeb
2 000 municipálních a státních institucí
22 z 50 největších retailových firem
7 z 10 největších pivovarů