V souhrnu činí celková čtenost titulů mediálního domu Czech News Center, a.s. 3 408 000 čtenářů/vydání, tedy celkový zásah populace je 39%. (TZ)
Nové výsledky výzkumu čtenosti Media projekt za druhé loňské pololetí ukazují, že Blesk magazín stále kraluje všem tiskovým titulům. Je nejčtenějším tištěným médiem se čteností 1 333 000 čtenářů/vydání.
Výborné výsledky udržuje také deník Blesk, jenž je stále na pozici nejčtenějšího deníku v zemi s 1 086 000 čtenáři/vydání.
Reflex jako jediný mezi zpravodajskými týdeníky roste, dosáhl čtenost 270 000 čtenářů/vydání.
A v neposlední řadě motoristické tituly – Svět motorů a Auto TIP a jejich speciály nadále jednoznačně vévodí svému segmentu, celkem mají 381 000 čtenářů/vydání.
Zdroj: Mediaprojekt, 3. – 4. Q 2014
CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónů čtenářů tisku a více než dva milióny návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC.
Pod společností působí také dvě tiskárny sídlící v Praze a Ostravě, jež jsou vlastněny a provozovány pod hlavičkou CZECH PRINT CENTER a.s.. Mezi velmi úspěšné projekty společnosti patří první virtuální mobilní operátor – BLESKmobil, který svým zákazníkům nabízí výhodné ceny za volání bez závazků, čímž si vydobyl pozici nejsilnějšího virtuálního operátora v zemi.