Allianz v Maďarsku využívá inovativní mPOS řešení od Ingenico Mobile Solutions

Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 – ING), globální lídr v oblasti inteligentních plateb, dnes oznámila, že Allianz Hungary, přední pojišťovací společnost, si zvolila mPOS řešení od Ingenico Mobile Solutions, a do konce roku s ním vybaví svých 800 obchodních zástupců. (TZ)

Nasazení mPOS řešení podporuje strategii globální digitalizace společnosti Allianz Hungary, jejímž cílem je umožnit obchodním zástupcům uzavírat pojistné smlouvy kdekoliv a kdykoliv to vyhovuje zákazníkovi. Takové řešení zlepší obchodní výsledky společnosti Allianz Hungary z prodeje celého portfolia pojistných služeb, ale zároveň také nabídne mnohem kvalitnější služby zákazníkům.

Ingenico Mobile Solutions poskytla společnosti Allianz Hungary plně integrované a spravované řešení:

  • Bezpečný mobilní platební terminál (iCMP), propojený prostřednictvím technologie Bluetooth s plně přizpůsobenou mobilní aplikací pro smartphony se systémem Android a iOS, které používají obchodní zástupci společnosti Allianz.
  • Ucelenou platformu pro správu mobilního obchodování včetně možnosti úprav a zpracování účtenek, řízení obchodních zástupců, správy zařízení, nástrojů pro přípravu výkazů a analytických funkcí.
  • Bezpečné směrování platebních transakcí přes platební bránu, která splňuje nejvyšší mezinárodní bezpečnostní standardy jako PCI DSS a požadavky na Point to Point šifrování.

„Jsme velmi potěšeni důvěrou společnosti Allianz Hungary v naše zkušenosti a schopnosti pomoci s realizací její strategie digitalizace prostřednictvím našeho inovativního mobilního řešení, které kombinuje obchodní aplikaci s bezpečnými platbami,“ uvedl Luciano Cavazzana, výkonný ředitel pro Itálii, východní Evropu a Afriku, Ingenico Group. „Dokonale to ilustruje naši schopnost pomáhat významným společnostem zlepšovat jejich interakce se zákazníky. Společnost Allianz zaujímá vedoucí postavení na cestě k nové a lepší zákaznické zkušenosti v oblasti pojištění a zároveň zvyšuje svou obchodní výkonnost díky našemu integrovanému mPOS řešení.

„Jsme nadšeni z partnerství s Ingenico Mobile Solutions, které podporuje naše nové mobilní pojišťovací a platební řešení, jedinečné na současném pojišťovnickém trhu. Toto řešení nám umožňuje vylepšovat kvalitu našich zákaznických služeb, neboť našim obchodním zástupcům dává schopnost poskytovat ucelenou nabídku služeb včetně poradenství, podepisování smluv a plateb. Zákazník tak může platit první splátku pojistného platební kartou, a to v místě a čase, které určí zákazník,“ řekl Zoltán Pásti, zástupce generálního ředitele pro prodej a obchodní síť, Allianz Hungary. „S ohledem na více než 6000 transakcí během prvních několika týdnů je toto nové řešení už nyní úspěšné.

Jako inovativní globální značka přináší Allianz nová řešení a služby, jejichž cílem je vždy pohodlí zákazníků a rozšíření nákupních možností. V rámci digitalizační strategie naší skupiny je představení moderního, elektronického a vysoce inovativního řešení Ingenico mPOS klíčem k  pohodlným, flexibilním, rychlým a bezpečným platbám za naše služby,“ dodává István Végh, zástupce generálního ředitele pro provoz a IT, Allianz Hungária Zrt.

O společnosti Ingenico Group

Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 – ING) je globální lídr v oblasti plateb. Poskytuje inteligentní, důvěryhodná a bezpečná řešení, která usnadňují obchodování prostřednictvím všech kanálů, od kamenných prodejen přes online obchody po mobilní platby. Díky nejrozsáhlejší platební síti na světě nabízí bezpečná platební řešení na místní, národní i mezinárodní úrovni. Je důvěryhodným celosvětovým partnerem finančních institucí i prodejců, od malých obchodníků po nejznámější světové značky. Řešení společnosti Ingenico Group umožňují obchodníkům snazší přijímání plateb a naplňování dobré pověsti jejich značky. Další informace naleznete na webu www.ingenico.com. twitter.com/ingenico