Průměrný prodej týdeníku TÉMA dosáhl v únoru na pultech 20 229 kusů výtisků. Nejprodávanějším číslem měsíce, podpořeného kampaní, bylo vydání číslo 9, kterého se na pultech prodalo 24 058 kusů. Nejprodávanějším vydáním bez kampaně pak bylo číslo 6, kterého se na pultech prodalo v průměru 20 304 kusů. Průměrné předplatné v únoru činilo 1 664 kusů výtisků. (TZ)
V lednu 2015 dosáhl průměrný pultový prodej týdeníku TÉMA 17 613 kusů, zatímco Týden měl v lednu průměrný pultový prodej pouze 15 246 kusů. Náklad týdeníku TÉMA v pultovém prodeji tedy byl o téměř 16 procent vyšší.
„Když jsme před půl rokem začínali, spousta mediálních expertů tvrdila, že je to šílenost. Že v Česku vychází na 3 700 časopisů, že prodej většiny z nich klesá a spousta je na zavření. Že zakládat v téhle době nový zpravodajsko-společenský týdeník, navíc tištěný a za peníze, může jen blázen. Že prostě nemáme s časopisem TÉMA šanci. Přesto jsme do toho šli. S vírou, že to odpracujeme a že uděláme vše pro to, aby si čtenář řekl: To stojí za to, to si koupím znovu,“ říká šéfredaktor týdeníku TÉMA Zdeněk Šustr a dodává: „Vsadili jsme na čtení. Na velké rozhovory s významnými osobnostmi. Na silné příběhy. Na široký záběr. Na snahu ptát se a jít do hloubky, do detailů. Prostě aby to čtení lidi bavilo a něco jim dávalo. První měsíce dokazují, že jsme zase tak šílení nebyli. “
Časopis TÉMA vychází od 3. října. V rámci portfolia mediální skupiny MAFRA je to první volně prodejný týdeník. Vychází v rozsahu 76 stran v tištěné i elektronické verzi každý pátek a prodává se na stánku za 25 korun.