Deník Blesk zavádí nový claim: „Blesk. Síla na vaší straně!“

Počínaje dnešním dnem začíná Blesk, nejprodávanější a nejčtenější český deník, používat jako svůj základní definiční claim slogan Síla na vaší straně!.  Zavedení nového claimu je logickým krokem, který vystihuje proměnu, jíž deník Blesk v posledních letech prochází. Odpovědně informuje o všem důležitém, co se děje v ČR i ve světě, nebojí se své čtenáře bavit, ale hlavní těžiště spatřuje v účinné pomoci takzvaným „obyčejným lidem“, tedy svým čtenářům. Takto se bude Blesk profilovat i v budoucnu. (TZ)

„Redakce Blesku každý den dokazuje, že se s razancí, dravostí a upřímností umí postavit za svoje čtenáře a hlavně dokáže vytrvat v boji za jejich potřeby a práva“, uvedl šéfredaktor Blesku Radek Lain.

Důkazem síly na straně čtenářů jsou úspěšné projekty Blesku jako je Občanský zákoník, projekt bleskového Ombudsmana, spotřebitelské testy nebo velmi úspěšná kampaň proti Šmejdům, během které Blesk odkryl nekalé praktiky prodejců a napomohl změnit zákony tak, aby tito prodejci mohli být snadněji postihováni.

Blesk svojí sílu denně dokazuje jako nejprodávanější deník v České republice s průměrnou čteností 1 107 000 čtenářů/vydání za rok 2014.*

* zdroj: Media projekt 1-4Q 2014

CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónů čtenářů tisku a více než dva milióny návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC.

Pod společností působí také dvě tiskárny sídlící v Praze a Ostravě, jež jsou vlastněny a provozovány pod hlavičkou CZECH PRINT CENTER a.s.. Mezi velmi úspěšné projekty společnosti patří první virtuální mobilní operátor – BLESKmobil, který svým zákazníkům nabízí výhodné ceny za volání bez závazků, čímž si vydobyl pozici nejsilnějšího virtuálního operátora v zemi.