Ze statistik virtuálního operátora LAMA mobile vyplývá, že nejvíce si lidé volají ve všední dny, vrcholem týdne je pak pondělí. Naopak nejméně hovorů uskuteční průměrný uživatel mobilního telefonu v neděli a to pouze 40 % objemu telefonátů oproti začátku pracovního týdne. (TZ)
Podle Veroniky Kliské, manažerky komunikace a značky virtuálního operátora LAMA mobile, se lidé v České republice orientují hlavně na psaní textových zpráv. „Podle našich statistik upřednostní textovou zprávu oproti standardním telefonátům tři ze čtyř našich zákazníků,” říká.
Pouze v síti LAMA mobile během pondělka proběhne více hovorů a rozešle se více krátkých textových zpráv, než za celý víkend. „Vysvětlujeme si to tak, že o víkendu se lidé věnují hlavně svým nejbližším a rodině, zatímco v pondělí se již soustředí na události, které je čekají v novém týdnu nebo které zameškali během uplynulých dní,” dodává tiskový mluvčí LAMA mobile Andrej Čírtek.
Díky balíčkům, které tento virtuální operátor nabízí zákazníkům, však konečný uživatel výrazně ušetří. Zvýhodněné tarify radikálně snižují konečnou cenu v zúčtovacím období. Ze statistik lze vyčíst například i to, že v rámci rodiny si lidé volají přes týden poměrně stejně, jako o víkendech. Proto například LAMA mobile nabízí rodinný tarif pro celou rodinu LAMÍ RODINKA, který nabízí možnost volat si mezi čtyřmi členy rodiny v rámci jednoho paušálu bezplatně.
Virtuální mobilní operátor LAMA mobile je součástí holdingu LAMA ENERGY GROUP, který kromě komunikačních služeb nabízí dodávky plynu a elektřiny. Tím poskytuje klientům komplexní služby za výhodných podmínek. Plyn a elektřinu nabízí holding svým zákazníkům prostřednictvím společnosti LAMA energy. Ta těží plyn a ropu na jižní Moravě prostřednictvím firmy LAMA GAS&OIL a dvě třetiny svých tržeb generuje díky obchodování s ropnými produkty v Kanadě. LAMA ENERGY GROUP má i vlastní výrobní kapacitu v podobě Teplárny Otrokovice, kde se kogeneračně vyrábí teplo a elektřina.