Marketing Festival prodal hodinu po spuštění prodeje více než polovinu vstupenek, pětina návštěvníků nakupovala ze zahraničí

Dnes v 10.00 byl spuštěn na stránkách www.marketingfestival.cz prodej vstupenek na jednu z nejvýraznějších marketingových konferencí v Evropě. Za necelouhodinu po spuštění prodeje se organizátorům Marketing Festivalu podařilo prodat více než polovinu všech dostupných vstupenek. Prvních 300 vstupenek za zvýhodněnou cenu 5 990 Kč se přitom vyprodalo za pouhých 5 minut. (TZ)

O brněnskou marketingovou konferenci, na které vystoupí například autor knihy The Brand Gap Marty Neumeier, PPC expert Larry Kim či respektovaný analytik z londýnské centrály Googlu Daniel Waisberg, projevili zájem odborníci z Česka i ze zahraničí. „Téměř 20 procent objednávek pochází ze zemí mimo Česko a Slovensko. V tuto chvíli registrujeme řadu zájemců například z Velké Británie, Itálie či Řecka. Zároveň se připravujeme na vlnu zájmu od zákazníků ze Spojených států a dalších zemí mimo EU. Ti podle našich zkušeností nakupují vstupenky až v poslední cenové hladině, která je stanovena na 8 990 Kč,“ doplňuje Jindřich Fáborský, organizátor Marketing Festivalu.

Mezi nejčastější návštěvníky akce patří experti na SEO, PPC reklamu, webovou analytiku, poptávka přichází i z tradičních reklamních odvětví jako je brandbuilding a copywriting. „Podle aktuálních údajů nakupují vstupenky jak freelanceři, tak soukromé firmy a celosíťové agentury. Rekordním nákupem je v tuto chvíli objednávka 18 vstupenek od společnosti z IT oblasti,“ dodává Fáborský.

Na Marketing Festivalu 2015 vystoupí 16 řečníků. Během čtyřdenní konference si budou moci návštěvníci vybrat nejen z klasických přednášek, ale také z 20 workshopů a 10 prezentací případových studií. Předprodej vstupenek probíhá oficiálních stránkách konference. Aktuální cena vstupenek je 6 990 Kč bez DPH. Cena zahrnuje neomezený vstup na všechny přednášky a afterparty, možnost registrace na čtvrteční workshopy, přístup do videoarchivu, catering a simultánní překlad přednášek.