V pátek 12. června byla v hybridním vysílání ÓČKA spuštěna nová aplikace ÓČKO Taxi, připravená ve spolupráci s úspěšným start-upem Liftago. Divák může přímo na obrazovce sledovat pohyb taxíků a zdarma získat slevový voucher na první jízdu přes Liftago. HbbTV ÓČKA v sekci Shop nově nachází i merchandising ÓČKA, konkrétně limitovanou edici kšiltovek ÓČKO Snapbacks. (TZ)
Aplikace ÓČKO Taxi znamená vůbec první vlaštovku komerčního využití hybridního vysílání. „Čísla HbbTV jsou nadmíru uspokojivá. Za posledních 9 měsíců monitorujeme 800.000 unikátních uživatelů, přes 17.500.000 zobrazených stránek a stále vzestupný trend,“ říká Lukáš Hnilička, technický ředitel ÓČKA. „ Platforma HbbTV je hudba budoucnosti. Jsme rádi, že se do toho zapojil tak úspěšný partner jako je Liftago. Budeme hledat nástroje jak tuto revoluční platformu monetizovat,“ dodal Hnilička.
„ HbbTV je způsob jak udělat televizní obrazovku interaktivní a nabídnout divákovi to, co hledá, v momentě, kdy to hledá. Například odvoz za zábavou taxíkem do centra po sledování podvečerního programu,“ říká spoluzakladatel Liftaga, Ondřej Krátký. „Je skvělé, že se ÓČKO snaží nabídnout větší diváckou hodnotu a zároveň buduje efektivně měřitelný marketingový kanál,“ dodává Krátký.
Kromě již zmíněných aplikací HbbTV ÓČKA obsahuje také živý stream třetího kanálu ÓČKO Expres a seznamovací chat ÓČKO Flirt. „ÓČKO Expres je nejpoužívanější aplikací v našem HbbTV a ukazuje, že i nelineární služby a VOD mají na této platformě budoucnost,“ uzavírá Hnilička.
Hudební stanice ÓČKO, ÓČKO GOLD a ÓČKO EXPRES jsou součástí multimediální skupiny MAFRA.