Dvojka mezi slevovými portály Pepa.cz poprvé investuje do televizní reklamy. Pro podporu portfolia zahraničních i tuzemských zájezdů zvolil Pepa.cz formát sponzoringu pořadů na TV Nova. Desetisekundový spot se bude objevovat v průběhu celého července v rámci celotýdenního schématu, každou neděli se zároveň objeví před seriálem Chalupáři. (TZ)
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=6-VfS7CzcqY]
Výrobu spotu zajistilo pro Pepa.cz studio ManaWorld, hlas maskotu Pepovi opět propůjčil herec a dabér Ota Jirák, který s portálem spolupracoval již v minulosti. Ve spotu se zároveň objevuje celá Pepova rodina, která byla představena na začátku tohoto roku a jejíž členové slouží pro komunikaci jednotlivých typů dealů.
„Přestože těžiště našich kampaní leží především ve výkonnostním marketingu, s ohledem na dobré podmínky jsme se v probíhající sezoně rozhodli vyzkoušet nový formát TV spotu. Sponzoring pořadů by nám měl zajistit zásah nových cílových skupin a posílení role specialisty na zahraniční zájezdy i domácí pobyty. Účinnost kampaně pro nás bude klíčová pro další rozhodnutí, zda s marketingem stále více mířit do ‚offline‘ formátů, zaměřit se chceme především na vyhodnocení call-to-action potenciálu spotu,“ uvádí marketingová manažerka Pepa.cz Jana Bačová.
TV reklama je k náhledu zde: https://www.youtube.com/watch?v=6-VfS7CzcqY.
O Pepa.cz
Slevový portál Pepa.cz vznikl na přelomu roku 2010 a 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP pěti tuzemskými slevovými portály. V současné době s ročním obratem 300 milionů Kč zaujímá druhé místo na českém slevovém trhu. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.