TRIAD Advertising posiluje tým o Doškovou, Augustovou a Studničku

Původem slovenská agentura TRIAD Advertising, která od roku 2011 působí i na českém trhu, hlásí nové silné posily ve svých řadách. Nejnovějšími „přírůstky“ v ulici Donská 9 jsou Eva Došková, Veronika Augustová a Jan Studnička. (TZ)

Eva Došková, Content and Media Strategy Lead

Eva do společnosti TRIAD Advertising přichází z agentury Bubble, kde působila od samotného počátku firmy. Za své největší „zářezy“ považuje práci na social media pro společnosti jako Jan Becher – Pernod Ricard, KMV, Bosch, či ŠKODA AUTO, a prvenství v soutěži mladých kreativců Young Lions 2015 v kategorii Cyber. V TRIADu posilnila tým, který se stará o Pilsner Urquell, IKEA a Jihlavanku.

Co dělám, když nedělám:

„Když zrovna neřeším strategie a parádní obsah pro  naše klienty, potkáte mě nejspíš někde venku, na cestách, za plotnou, nebo za foťákem,“ řekla Eva Došková.

Veronika Augustová, Social Media Strategist

Posila TRIAD social media týmu přichází z pozice Social Media Manager, kterou zastávala ve společnosti Socialsharks. Mezi její nejzajímavější projekty patří nastavení FB strategie pro síť drogérií TETA či správa sociálních profilů společnosti LMC orientované na výkon. Kromě toho se také specializovala na Community Management. V Donské 9 se Veronika bude starat o Velkopopovického kozla, Kingswood a Frisco.

Co dělám, když nedělám:

„Když nesedím za počítačem, tak mě nejspíš najdete s nosem v knížkách, v kuchyni u trouby, na hardcorovym koncertě nebo někde v přírodě. Občas si jdu ráda zaběhat nebo projet na kole,“ řekla o sobě Veronika.

Jan Studnička, junior Social Media Specialist

Ještě než Honzovy kroky zamířily do TRIADU, dělal podle svých slov na hromadě věcí. Jeho práce a správná dávka smyslu pro humor je vidět na článcích v časopisu ČILICHILI. V TRIADu Honza „naskočil“ ke značkám z portfolia společnosti Reckitt Benckiser a adidas.

Co dělám, když nedělám:

„Rád poslouchám hudbu, hlavně rock’n’roll, metal, hiphop… Miluju popkulturu, brakové filmy, brakové knihy, komiksy, videohry, sitcomy, všechno o čem se nikdy nebudou naše děti učit,“ řekl Honza.