ŽÍT TU CHVÍLI – Frisco si pro svou letní kampaň vybralo píseň Moniky Bagárové

Zpěvačka Monika Bagárová se spojila se značkou Frisco spadající pod společnost Plzeňský Prazdroj. Frisco se rozhodlo se zpěvačkou natočit videoklip a název písně ŽÍT TU CHVÍLI proměnit ve svůj nový claim. Projekt realizovala agentura TRIAD Advertising. (TZ)

„Rozhodli jsme se zapojit do projektu Žít tu chvíli, protože myšlenka Moničiny nové písně se shoduje s dlouhodobou ideou naší značky. Oslovili jsme tedy Moniku a její tým s nabídkou spolupráce na videoklipu,“ říká za Frisco marketingová manažerka SABMiller Veronika Hořáková.

Kampaň probíhá na Facebooku, Instagramu a YouTube. Odstartovala zveřejněním oficiálního videoklipu a propaguje zejména prémiovou řadu Frisco Night.

„Fanouškům byl nejdřív představen videoklip Žít tu chvíli a nyní se jim postupně odkrývají zákulisní fotografie a videa z backstage,“ doplňuje Veronika Hořáková.

Za kreativou a konceptem projektu stojí agentura TRIAD Advertising. Account Director Magdaléna Křížová považuje tvorbu videoklipu za krok správným směrem: „Jsem ráda, že se nám toto povedlo uskutečnit. Nenásilnou formou jsme dokázali propojit značku, influencera a hlavní sdělení celé kampaně do celku, který funguje.“

Formát videoklipu je v digitálním marketingu ojedinělou záležitostí. U této kampaně navíc nelze mluvit jen o klasickém product placementu, píseň Žít tu chvíli sděluje poselství, se kterým se značka shoduje. Myšlenka navíc navazuje i na dlouhodobou komunikaci brandu: “Frisco je ideální drink na party, jejíž každý moment si spolu kamarádky užijí nejlépe.”