(Praha, 14. října 2015) – Tesco Mobile, druhý největší virtuální operátor na českém trhu, přináší praktické tipy, jak ušetřit za mobilní služby. (TZ)
Tip č. 1 – Zůstaňte nezávislí
Než se necháte zlákat výhodnou nabídkou neomezeného tarifu nebo volných minut, spočítejte si, kolik toho skutečně provoláte. Majitelé neomezených tarifů mají tendenci využívat telekomunikační služby více, než skutečně potřebují, jen aby co nejvíce vytěžili své volné minuty, které většinou i tak nevyčerpají. Přitom by jim často stačil levnější tarif. Nebojte se porovnat i nabídky předplacených karet. Jejich výhodou je maximální svoboda v tom kolik a za jaké služby daný měsíc utratíte, navíc není nutné vázat se operátorovi smlouvou a platit paušál i v případě, že SIM kartu nepoužíváte.
Tip č. 2 – Porovnávejte nabídky a zajímejte se o výhody i mimo volání
Občas je možné ušetřit i jinak, než jen volbou tarifu. Sledujte výhody, které jednotliví operátoři nabízí, i to je důležitý parametr při výběru nejvhodnější nabídky. Důležitá je pak především praktičnost daného bonusu, i sebelepší výhody, které nedokážete využít, jsou zbytečné. Tesco Mobile je jediný operátor na trhu, který vrací část dobitého kreditu zpět. Zákazníci mohou v závislosti na výši dobitého kreditu a typu dobití získat až 20 % kreditu zpět v podobě Tesco Clubcard bodů. Ty uplatní jako slevu na jakýkoli nákup v prodejnách Tesco, výhodu tak využije skutečně každý. Do konce října navíc Tesco Mobile naděluje 500 Clubcard bodů zdarma ke každé nově zakoupené SIM kartě.
Tip č. 3 – Zvolte si v rámci rodiny nebo skupiny stejného operátora
Ze statistiky společnosti Tesco Mobile vyplývá, že v rámci rodiny či skupiny přátel každý z účastníků provolá v průměru 70 minut za měsíc. V případě čtyřčlenné rodiny je to až 280 minut, které se při nevhodně zvoleném mobilním tarifu mohou nepříjemně odrazit v rodinném rozpočtu. Neváhejte tedy převést celou rodinu k jednomu operátorovi, který nabízí bezplatné volání ve vlastní síti. V případě Tesco Mobile nejen, že ve vlastní síti neplatíte za hovorné ani za SMS, ale navíc můžete své SIM karty spárovat s jedním ClubCard účtem a získat až 20 % provolaného kreditu zpět na nákupy v prodejnách Tesco.
„Řada lidí zbytečně utrácí za mobilní služby stovky korun měsíčně, ať už kvůli špatné volbě operátora, tarifu, nebo jen nevhodnými návyky. Přitom často stačí i drobná změna a účty za telefon už nemusí být pro rodinný rozpočet takovou zátěží,“ upozorňuje Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile.
O Tesco Mobile
Tesco Mobile poskytuje služby mobilního operátora v České republice od května 2013, a navazuje tak na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska a dalších zemí. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Neustále se rozvíjející portfolio služeb je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí Tesco Mobile více než 8000 míst k dobití. Více informací naleznete na www.tescomobile.cz.