Praha 22. 10. 2015: Napka, aplikace pro smartphony s vlastní platební kartou, která slouží především pro správu financí tzv. „generace mileniálů“, pokračuje v prezentaci a sběru zpětné vazby přímo v cílové skupině. Jako generální partner Napka ISIC TOUR 2015 se v českých a moravských městech v říjnu a listopadu potkává s vysokoškoláky, představuje jim svůj produkt a zjišťuje, jaké jsou jejich nejčastější potřeby spojené s osobním hospodařením. (TZ)
Napka, která svůj marketing staví na přímém setkávání se s cílovou skupinou, v rámci tour navštívila zatím 5 měst – Prahu, Brno, Hradec Králové, Olomouc a Ostravu. V listopadu jí čeká Ústí nad Labem, Plzeň a České Budějovice, poté se tour vrací do Prahy, kde v polovině měsíce končí.
„Tímto způsobem se nám daří setkávat se s referenčním vzorkem naší cílové skupiny a sbírat důležitou zpětnou vazbu,“ zmiňuje Veronika Kliská, marketingová specialistka projektu. „Přestože potřeby vysokoškoláků se napříč republikou výrazněji neliší, překvapuje rozdíl v solventnosti jednotlivých studentů i míra finanční samostatnosti. Potvrdil se také výsledek našeho předchozího zkoumání – vstupem na VŠ zhruba 3,5krát vroste výše podpory, kterou dostávají studenti z domova.“
Účastí na tour Napka ISIC TOUR 2015 navazuje značka na předchozí aktivity. V létě se zúčastnila například netradičních festivalů HighJump nebo Utubering.
O Napce
Napka spolu s platební kartou není napojena na žádný bankovní účet a nevyžaduje návštěvu banky či podpis smlouvy. Napku lze dobít skutečnými penězi okamžitě přes online platební bránu nebo převodem z bankovního účtu. Peníze si uživatelé mohou také jednoduše posílat mezi sebou za pomoci přehledného chatu. Kombinace moderní mobilní aplikace s platební kartou je ideálním řešením pro správu a hospodaření s kapesným v jednadvacátém století. Napka je zároveň ideální jako maximálně bezpečná platební karta pro nákup na tuzemských i zahraničních e-shopech či na Google Play nebo AppStore. Karta se samozřejmě dá v případě ztráty či zneužití okamžitě zablokovat přes zákaznické centrum.
O skupině Rockaway
Rockaway je investiční skupina založena podnikatelem Jakubem Havrlantem. V rámci strategických aktivit buduje společnosti zaměřené na transakční byznys, působící v oblastech ecommerce, fintech a travel, ve kterých má možnost čerpat z vlastního know-how. Do portfoliových projektů hledá technologické startupy, které mají globální ambice a vysoký tržní potenciál. Při rozvoji těchto projektů těží z vlastního zázemí v San Franciscu. Na trhu působí 18 měsíců a podílí se na běhu 25 projektů v 65 zemích na 3 kontinentech.