Svět se spojuje v kampani za vytvoření prvního emotikonu bezpečného sexu

Praha 2. prosinec 2015 – Světová jednička a globálně největší značka zaměřující se na sexuální pohodlí Durex dnes oznámila, že vzhledem k enormně pozitivním mezinárodním reakcím na svou kampaň #CondomEmoji podala k organizaci Unicode přihlášku o vytvoření prvního oficiálního emotikonu pro bezpečný sex. Kampaň #CondomEmoji na sebe strhla pozornost a vyvolala silné reakce po celém světě. K hnutí se přidali podporovatelé ze 140 zemí. Video kampaň dosáhla 16 000 000 zhlédnutí, přičemž zaznamenala více než 700 000 liků, sdílení a postů každé tři sekundy od svého spuštění 18. listopadu mezi uživateli, kteří tak vyjádřili podporu v oblasti tematiky bezpečného sexu. (TZ)

  • Po mohutné globální podpoře kampaně #CondomEmoji podala značka Durex při příležitosti Světového dne boje proti AIDS k organizaci Unicode žádost o vytvoření prvního oficiálního emotikonu bezpečného sexu.
  • Celosvětová kampaň #CondomEmoji získala podporu na sociálních médiích každé 3 sekundy, přičemž hashtag sdíleli lidé ze 140 zemí.
  • Video kampaň dosáhla 16 milionů zhlédnutí.
  • Kampaň odstartovala po tom, co speciální výzkum odhalil šokující statistiku o povědomí o viru HIV a údaje o používání emotikonů mezi mladými lidmi.*

Kromě ohlasů kampaně na sociálních médiích získal emotikon #CondomEmoji rozsáhlou mediální podporu díky vlivným médiím ve více než 50 zemích, a dosáhl tak celosvětového mediálního pokrytí se zásahem více než 1 miliardy uživatelů. Independent.co.uk o iniciativě #CondomEmoji napsal: „Jde o chytrou marketingovou kampaň, která má skutečně ohromné společenské odůvodnění.“ Deník India Today komentoval: „Značka vyrábějící kondomy chce především to, aby se lidé cítili komfortně a aby hovořili o sexu – o bezpečném sexu – nakolik se jim zachce.“

Volker Sydow, Category Director pro značku Durex, se o neuvěřitelné odezvě, kterou kampaň vyvolala, vyjádřil: „Emotikon pro bezpečný sex si získal ohromující podporu, která zdůrazňuje potřebu nástroje, se kterým se mladí lidé mohou ztotožnit a cítit se díky němu pohodlně při probírání tématu bezpečného sexu.“ Dodává: „Míra angažovanosti a podpory této kampaně lidmi z celého světa byla skutečně závratná, a tak doufáme, že organizace Unicode podpoří naši žádost o oficiální emotikon pro kondom a umožní tak, aby se téma bezpečného sexu stalo součástí konverzace mladých lidí o sexu.“

Kampaň podnítil výzkum značky Durex v listopadu, podle kterého se 84 % lidí ve věku 18 až 25 let příjemněji diskutuje o sexu pomocí emotikonů*. Zároveň alarmujících 56 % respondentů uvedlo, že si nedělá kvůli bezpečnému sexu starosti, a třetina prohlásila, že se o bezpečný sex nezajímá vůbec**. Značka Durex podala oficiální žádost k organizaci Unicode, která rozhoduje o tom, které emotikony se budou standardně používat ve všech smartphonech, u příležitosti Světového dne boje proti AIDS, který připadá na 1. prosince 2015. Doufá, že na začátku roku 2016 dostane kladnou odpověď.

– Konec –

* Zdroj: Výzkum společnosti 3GEM pro Durex – Spojené království, říjen 2015

** Zdroj: Someone Like Me, VIMN & Brand Solutions Insight with Tapestry Research, 2014

O Durexu

Durex® je celosvětově značka číslo jedna v péči o sexuální pohodlí. Vyrábí širokou škálu produktů zahrnující vysoce kvalitní kondomy, intimní lubrikanty a masážní erotické pomůcky.

Durex už 80 let inspiruje milence k lásce a k bezpečnému sexu. To je důvod, proč Durex nikdy nepřestane inovovat své nové produkty, které vylepšují sexuální zážitky a prohlubují intimitu mezi partnery.

Pro více informací navštivte www.durex.cz.

O RB*

RB* je mezinárodní společnost zabývající se oblastí zdraví a hygieny. Tato společnost, která operuje ve více než 60 zemích a má ředitelství v Londýně, Dubaji a Amsterdamu. Společnost zaměstnává zhruba 37 000 lidí po celém světě.

RB se nachází mezi top 20 společnostmi zapsanými na londýnské burze a její hlavní myšlenkou je přinášet inovativní řešení pro zdravější životy a šťastnější domovy. Společnost je světová jednička nebo dvojka ve většině jejích rychle se rozvíjejících kategoriích. Její portfolio zdravotních, hygienických a domácích potřeb zahrnuje značky jako Nurofen, Strepsils, Mucinex, Durex, Scholl, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Cillit Bang, Mortein, Finish, Vanish, Calgon, Air Wick, Woolite a French’s. Naše vedoucí značky představují 80 % čistého obratu. Klíčovými značkami RB v České republice jsou Air Wick, Finish, Vanish, Durex, Scholl, Strepsils a Nurofen.

V RB znovu definujeme svět zdraví a hygieny spotřebitele. Naši lidé a unikátní kultura jsou srdcem našeho úspěchu. Jsme vedeni touhou po úspěchu a vášní být lepší než ostatní na všech polích, na která se soustředíme, a to včetně udržitelnosti, kde cílíme na 1/3 snížení užití vody, 1/3 snížení užití uhlí a 1/3 čistého zisku z udržitelných produktů. Jsme hrdí, že jsme největší partner iniciativy Save the Children, s novou vizí radikálního snížení jednoho z nejrozšířenějších zabijáků dětí pod pět let, průjmu.

Pro více informací navštivte www.rb.com.

*RB je obchodní jméno skupiny společností Reckitt Benckiser.

Tagged