Proudly – pracovní portál nové generace

Před měsícem jsme spustili beta verzi pracovního portálu Proudly. Vytvořili jsme něco unikátního a už v první den jsme zaznamenali nižší tisíce lidí, kteří projevili zájem o Proudly. Jsme hrdí, že Proudly se přidalo do naší úspěšné firemní rodiny ke Studenta media, Universum, Jízdomatu a dalším našim projektům, má radost Jan Klusoň, který vede k úspěchu a lásce Proudly. (TZ)

V současné chvíli se projekt rozšířil o aktivní blog (blog.proudly.cz), který bude pomáhat zájemcům o práci a úspěch v kolektivu hledat nové přístupy k práci a v managementu času. Novinky z blogu mohou sledovat uživatelé i na FB stránce projektu, která má k dnešnímu dni přes 18 000 zamilovaných. Mladí lidé hledají uplatnění a snaží s rozvíjet sebe i svoje hodnotové rámce, díky Proudly právě toto mohou společnosti nabízející pracovní pozice představit svým uchazečům. Proudly se postupně rozšiřuje o profily a nabídky od dalších společností, během ledna tak přibyde například společnost Škoda Auto, která momentálně aktivně propaguje kampaní od agentury Loosers. Proudly je tak skvělým kompontentem ke komunikaci značky, protože pracuje s video a foto obsahem, který v současné době hraje na poli komunikace prim.

A jak se zamilovali do Proudly naši klienti?

Unilever

„Pro spolupráci jsme se rozhodli, protože chceme veřejnosti ukázat, že nejsme „zkostnatělý“ korporát.

Právě Proudly nám pomáhá zprostředkovat naši firemní kulturu co nejpřirozenějším způsobem i těm, kteří nemají možnost ji zakusit na vlastní kůži,“ říká Radek Šrom, HR Director CZ/SK

“Firma ŠKODA AUTO sleduje trendy v komunikaci s mladou generaci, říká Jan Frydrych, vedouci náboru a HR marketingu. Moznost nahlednout dovnitř spolecnosti přes konkretni pribehy zamestnancu podporuje naši myslenku otevřeného pristupu, proto jsme rozdhodli vstoupit do nového projektu Proudly, který cili práve na student,” vysvětluje Jan Frydrych, vedoucí náboru a HR managementu Škoda Auto.

 

“Projekt Proudly nám umožňuje představit naši společnost ve zcela odlišném formátu, než jak jsme byli doposud zvyklí. Spojení naší společnosti s projektem Proudly vnímáme jako velkou šanci, můžeme totiž ukázat prostředí a lidi z naší společnosti. V tomhle je Proudly naprosto výjimečné,” zdůvodňuje Michal Prat – Campus management Faurecia