Nejspokojenější zákazníky má z virtuálních operátorů Tesco Mobile

(Praha, 13. ledna 2016) – Společnost Tesco Mobile, druhý největší virtuální operátor na českém trhu, zveřejnila aktuální výsledky výzkumu věnovaného spokojenosti zákazníků. Vyplynulo z něj, že zákazníci Tesco Mobile jsou spokojenější se svým mobilním operátorem než zákazníci ostatních virtuálních operátorů a že naprostá většina dotazovaných zákazníků Tesco Mobile by doporučila svého operátora i ostatním. (TZ)

„Hodnocení zákaznické spokojenosti Tesco Mobile se již několik let drží na stále stejně vysoké úrovni. Nesmírně nás těší výborný výsledek, kterého jsme v aktuálním výzkumu mezi virtuálními operátory dosáhli. Bereme jej jako odměnu za naši snahu být k zákazníkům fér a poskytovat jim takové podmínky, které co nejvíce odpovídají jejich požadavkům a potřebám,“ uvedla Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile.

Tesco Mobile má oproti ostatním virtuálním operátorům výrazný náskok. Jeho index zákaznické spokojenosti (CSI) dosáhl 87,3 bodu, což je o čtyři body více než v případě nejlepšího výsledku mezi ostatními virtuálními operátory. Vysokého hodnocení dosáhlo Tesco Mobile také v případě loajality zákazníků. Index CLI činil 93,4 bodu a překročil tak jako u jediného z virtuálních operátorů devadesátibodovou hranici.

Výzkum, který v posledním čtvrtletí roku provedla agentura Ipsos, také zkoumal míru loajality zákazníků, tzv. NPS (Net Promoter Score). Ta nabývá hodnot mezi -100 a 100 včetně, přičemž čím vyšší hodnota, tím vyšší loajalita zákazníků. Tesco Mobile zde s hodnotou 74,2 předstihl své přímé konkurenty o několik desítek bodů.

Spokojenost a loajalita zákazníků je navíc dle výzkumu velmi podobná u obou typů tarifů, které zákazníci Tesco Mobile využívají – staršího již neprodávaného tarifu s dvojnásobným kreditem i aktuálního balíčku 4 výhod za 1 dobití. V rámci něj zákazníci získají nejen bezplatné volání a SMS ve vlastní síti a výhodné volání do sítí ostatních, ale i online hudbu zdarma a až 1000 Kč zpět na nákupy v prodejnách Tesco. Zákaznická spokojenost i loajalita jsou v obou případech vyšší než u dalších virtuálních operátorů.

O Tesco Mobile

Tesco Mobile poskytuje služby mobilního operátora v České republice od května 2013, a navazuje tak na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska a dalších zemí. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Neustále se rozvíjející portfolio služeb je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí Tesco Mobile více než 8000 míst k dobití. Více informací naleznete na www.tescomobile.cz.