Praha, Česká republika, 10. února 2016 – Toshiba Europe GmbH zahajuje celoevropskou kampaň „Make IT work“ zaměřenou na obchodní partnery a zákazníky ze středně velkých firem a korporátní sféry. Kampaň bude zaštiťujícím prvkem veškerých obchodních aktivit společnosti, která tak chce podpořit nové řady firemních zařízení, která jsou dostupná na celém evropském trhu. (TZ)
Kampaň „Make IT work“ by měla ukázat silnou pozici Toshiby v profesionálním prostředí zejména prostřednictvím rozmanité škály B2B řešení a vysoké úrovně konzultací a podpory pro své partnery a zákazníky.
Řada nových byznysových zařízení se skládá z dvanácti platforem, včetně vlajkových notebooků a hybridů – Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C a Portégé Z20t-C. Všechny jsou postaveny na klíčových pilířích společnosti Toshiba, kterými jsou bezpečnost, spolehlivost, vysoká konektivita a jednotná správa. Jsou vybaveny novými procesory Intel® Core™ 6. generace, které ve spojení se systémem Windows 10 zajišťují optimální výkon s maximální výdrží baterie.
Jorge Borges, Head of B2B Marketing ve společnosti Toshiba Europe, říká: „Rychlý pokrok v technologických inovacích firmám přináší množství příležitostí pro zefektivnění řady operací. Skutečnou výzvou zejména pro středě velké společnosti a korporace však je zachování nebo zlepšení bezpečnosti a spolehlivosti technologií. Právě naše kampaň ‚Make IT work‘ s tímto sdělením přichází. Jsme tu pro to, abychom jim pomohli se všemi důležitými kroky v zavádění chytřejších a účinnějších IT strategií.“
„Jsme zároveň hrdi na naše firemní zařízení. Jsou ztělesněním bezpečnosti, spolehlivosti a jednoduché správy. Právě tyto vlastnosti ve spojení s výhodnou cenou přináší vysokou návratnost investic do zařízení Toshiba,“ dodal Jorge Borges.
Toshiba poskytuje také širokou řadu nehardwarových B2B řešení, včetně Toshiba Cloud Client Manager (TCCM), který společnostem umožňuje snadnou správu jejich zařízení napříč kompletním majetkovým managementem a komplexními nástroji sledování užitku zařízení nebo dodržování předpisů.
Zahájením „Make IT work“ společnost Toshiba navazuje na předcházející iniciativy, jako jsou „Get Modern with Toshiba“ a „Toshiba Means Business“, které sklidily velký úspěch v sektoru malých a středních firem. Kampaň bude podpořena investicí více než 1 miliónu €.
Doplňuje ji řada dalších aktivit, včetně PR a marketingové kampaně obsahující e-mailovou komunikaci, produktová videa, webové bannery a microsite.
Pro více informací prosím navštivte web „Make IT work“ – www.toshiba.eu/work
Toshiba on-line
Specifikace a popis nejnovějších produktů společnosti Toshiba včetně dalších informací naleznete na stránkách http://www.toshiba-czech.com/.
Všechny uvedené ochranné známky jsou majetkem svých příslušných vlastníků.
Přesné specifikace produktů závisí na konkrétním modelu a dostupnosti v místě prodeje.
O společnosti Toshiba
Toshiba Corporation, společnost řazená do žebříčku FortuneGlobal 500, své působení v oblasti pokročilé elektroniky, elektrických spotřebičů a systémů člení do pěti strategických oblastí: Energy & Infrastructure, Community Solutions, Healthcare Systems & Services, Electronic Devices & Components a Lifestyles Products & Services. Ve své činnosti se řídí základními principy Toshiba Group nazvanými „Committed to People, Committed to the Future” a své globální aktivity směřuje k tomu, aby dokázala zajistit růst prostřednictvím kreativity a inovací. Toshiba přispívá k vytváření světa, ve kterém žijí lidé bezpečně, s jistotou a v pohodlí.
Toshiba byla založena v Tokiu v roce 1875 a dnes stojí za globální sítí více než 580 firem zaměstnávajících na 199 000 lidí s ročními tržbami přes 6,6 trilionu yenů (55 miliard USD). Pro více informací navštivte www.toshiba.co.jp/index.htm