Streamovací služba Periscope vstoupila do nového roku 2016 novinkou – plným propojením s mikroblogovacím systémem Twitter. Dosud jste mohli prostřednictvím sociálních sítí na livestream pouze odkazovat, nyní lze živé video sledovat přímo na timeline Twitteru bez nutnosti přeskakovat z platformy na platformu. To přináší nové možnosti pro online marketing – videa automaticky přehrávaná v tweetech mají několikanásobně větší dosah než pouhé odkazy a vzbudí zájem uživatelů mnohem lépe než dnes již trochu zastarávající formát fotografie. (TZ)
Heslo platformy Periscope „Podívejte se na svět očima jiných lidí“ se opět přiblížilo trochu více skutečnosti a posunulo službu zase krok před konkurenci, především Meerkat. Novinku v lednu oznámil CEO Periscope na blogu Twitteru. Dal tím jasně najevo, jak perspektivní platformou Periscope je. Jaké jsou tedy výhody tohoto propojení?
Na rozdíl od mladé platformy Periscope má Twitter více než 300 milionů uživatelů po celém světě a cca 400 tisíc v České republice. „Díky přehrávači integrovanému přímo do příspěvků na Twitteru se tak video dostane i k lidem, kteří Periscope nepoužívají, nebo dokonce ani neznají,“ říká Vojtěch Lambert, ředitel společnosti LCG New Media, který doporučuje využití Periscopu pro efektivní online marketing také svým klientům.
To představuje pro marketéry velkou příležitost, protože tato novinka přichází právě v době, kdy klasické formáty jako odkazy a fotky začínají být ve velkém válcovány videi. Twitter tak pokračuje v trendu, který udává Facebook.
Periscope je služba, kterou představil Twitter v minulém roce jako nástroj pro živé streamování videa. Stisknutím jednoho tlačítka můžete přenášet události kolem sebe, rozhovory a další zajímavé zážitky online a ostatní, kdo mají odkaz nebo sledují váš profil, se mohou dívat a v reálném čase se k nim vyjádřit. Tuto platformu si velmi oblíbily například celebrity kvůli přenosu živých koncertů.
Více informací naleznete na webu www.lcgnewmedia.cz/